Listing 1 - 9 of 9 |
Sort by
|
Choose an application
004.453.5 --- besturingssystemen --- kernprogramma's --- millennium --- software --- Initieel laadprogramma's --- Software
Choose an application
Choose an application
Na een overzicht van de verschillende ontwikkelingsfasen van het kind in de eerste zeven levensjaren geeft Freya Jaffke een helder beeld van hoe er in de kleuterklassen van de Vrije School door en met de kinderen gewerkt en gespeeld wordt. (Bron: covertekst)
Cognitive psychology --- kleuteronderwijs --- Kindergarten --- Personality development --- 453.5 --- Steineronderwijs / Steinerscholen (Vrije scholen) --- Ontwikkeling van kinderen --- Kleuteronderwijs --- Handenarbeid --- 453.5 ) Antroposofisch onderwijs --- Steinerschool --- Vrije School --- kleuters --- kleuterschool: didactiek --- Antroposofisch onderwijs --- Kleuters --- Steiner, Rudolf --- Steinerscholen --- Methodescholen --- Kleuter --- Steineronderwijs --- Methodeschool
Choose an application
453.5 --- Rudolf Steiner --- Steinerscholen --- pedagogie --- antroposofisch onderwijs, Steinerscholen --- Educational systems. Teaching systems --- Steinerpedagogie --- methodescholen --- 453.5 ) Antroposofisch onderwijs --- eerste levensjaren --- eerste schooljaren --- kunstzinnige vorming --- puberteit --- Steinerschool --- vrije scholen --- 430 --- onderwijs en persoonlijke vorming --- enseignement et développement personnel
Choose an application
453.5 --- antroposofisch onderwijs --- onderwijs --- Steineronderwijs / Steinerscholen (Vrije scholen) --- antroposofisch onderwijs, Steinerscholen --- Antroposofisch onderwijs --- Pedagogiek en onderwijskunde --- experimentele pedagogiek --- experimentele pedagogiek. --- Steinerpedagogie --- Teaching --- methodescholen
Choose an application
Teaching --- onderwijsvernieuwing --- jenaplanonderwijs --- Montessori --- Daltononderwijs --- Steinerpedagogie --- methodescholen --- Freinetonderwijs --- 453 --- 453.2 --- 453.3 --- 453.4 --- 453.5 --- 453.6 --- Basisonderwijs --- Jenaplanonderwijs --- Methodescholen --- Montessorionderwijs --- Steineronderwijs / Steinerscholen (Vrije scholen) --- Onderwijsstelsels --- Antroposofisch onderwijs
Choose an application
Anthroposophy --- Education --- -Educational innovations --- -453.5 ) Antroposofisch onderwijs --- Steiner, Rudolf --- antroposofie --- antroposofisch onderwijs --- antroposofische didactiek --- leerproces --- vrije scholen --- Innovations, Educational --- Technological change in education --- Educational planning --- Educational change --- Educational technology --- Children --- Education, Primitive --- Education of children --- Human resource development --- Instruction --- Pedagogy --- Schooling --- Students --- Youth --- Civilization --- Learning and scholarship --- Mental discipline --- Schools --- Teaching --- Training --- Human science --- Astrosophy --- Theosophy --- Waldorf method of education --- Experimental methods --- Innovations --- Technological innovations --- ルドルフ・シュタイナー --- Freie Waldorfschule --- Stuttgart. --- Stuttgart (Germany). --- Waldorf-iskola --- Waldorf School --- Anthroposophy. --- Educational innovations --- Experimental methods. --- 453.5 ) Antroposofisch onderwijs --- Experimental methods in education --- Steiner, Rudolf, --- Freie Waldorfschule.
Choose an application
In 1985 publiceerde de Duitse pedagoog en filosoof Winfried Böhm Theorie und Praxis, een pedagogisch ᆳ filosofische studie met referentiewaarde die ook ver buiten de grenzen van de Duitstalige landen weerklank vond. Böhm herinterpreteert en actualiseert op zeer overzichtelijke en heldere wijze belangrijke pedagogische grondbegrippen zoals praxis, `Bildung' of vorming, persoon en persoonswording. Deze bundel "De basisschool in dienst van de persoonswording van het kind" bevat reacties op en reflecties over de pedagogische visie van Böhm, toegepast op de onderwijssituatie van de basisschool. 1. Practici reflecteren oevr het basisonderwijs2. De pedagogie(k) van de steinerschool. Persoonlijk handelen uit inzicht3. Niets nieuws onder de onderwijszon4. Het onderwijs als dienst aan de persoonswording van het kind5 Persoonswording in de basisschool: wie, wat, waar, hoe? Een voorbeeld van nadenken over pedagogisch verantwoord basisonderwijs6. Die Grundschule als Ort der Bildung der Perrson7. Hoe organiseer je persoonsoriënterend basisonderwijs?
Pedagogiek en onderwijskunde --- Didactiek naar onderwijsniveau en leerlingkenmerken. --- Gezinspedagogiek. --- basisonderwijs --- Steinerpedagogie --- Didactics --- Primary education --- Educational systems. Teaching systems --- Education [Elementary ] --- Aims and objectives --- Maturation (Psychology) --- Child development --- Böhm, Winfried --- 772 Basisonderwijs --- GOK --- onderwijskunde --- lerarenopleiding --- 453.5 --- 473 --- Basisonderwijs --- Kinderen --- Onderwijsvernieuwing --- Persoonlijkheidsontwikkeling --- Steineronderwijs / Steinerscholen (Vrije scholen) --- Steineronderwijs --- Antroposofisch onderwijs --- Vernieuwing van het basisonderwijs --- Educational psychology --- Personality development --- Teaching --- Educational sciences --- persoonlijkheidsontwikkeling --- Lager onderwijs --- Didactiek --- Onderwijsfilosofie
Choose an application
Anthroposophy --- Education --- Antroposofisch onderwijs --- 453.5 --- Steineronderwijs --- D110680.jpg --- Children --- Education, Primitive --- Education of children --- Human resource development --- Instruction --- Pedagogy --- Schooling --- Students --- Youth --- Civilization --- Learning and scholarship --- Mental discipline --- Schools --- Teaching --- Training --- Human science --- Astrosophy --- Theosophy --- Waldorf method of education --- Steiner, Rudolf, --- Educational sciences --- onderwijs --- vrij onderwijs --- pedagogiek --- Steiner, Rudolf --- Anthroposophy. --- Education.
Listing 1 - 9 of 9 |
Sort by
|