Listing 1 - 10 of 25 << page
of 3
>>
Sort by

Book
La Trentaine
Year: 1950 Publisher: Bruxelles

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Brussel --- Bruxelles --- 381.50 (085)

La distribution : structures et pratiques
Author:
ISBN: 2247041639 9782247041633 Year: 2000 Publisher: Paris: Dalloz,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Explique, dans une première partie, comment les industriels font pour commercialiser leurs produits. La deuxième partie traite des techniques mises en oeuvre dans la gestion des entreprises du commerce de détail, en particulier des techniques que les magasins utilisent pour mettre les produits en valeur et atteindre leurs objectifs de rentabilité (merchandising).

Retailing in the 21st century: current and future trends
Authors: ---
ISBN: 3540283994 9786610412303 1280412305 3540284338 9783540283997 Year: 2006 Publisher: Berlin Springer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Les nouvelles techniques d'achat à domicile
Author:
ISBN: 9264237380 9789264237384 Year: 1992 Publisher: Paris: OCDE,


Book
Le commerce de détail dans le marché unique européen de 1993.
Authors: ---
ISBN: 9282654591 Year: 1993 Publisher: Luxembourg : Office des publications officielles des Communautés européennes,


Book
Advies wijziging winkelsluitingswet
Author:
ISBN: 9065872507 Year: 1986 Publisher: 's-Gravenhage


Book
Le commerce intérieur
Authors: ---
ISBN: 2130388302 9782130388302 Year: 1985 Volume: 2214 Publisher: Paris: PUF,


Book
The future of shopping : waar iedereen retailer is
Authors: ---
ISBN: 9789082542271 9082542277 Year: 2017 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Hoe winkelen mensen in de toekomst ? Waarom blijven de faillissementen zich opstapelen en grijpt de leegstand in winkelstraten om zich heen ? Wat kunnen merken en handelaars doen om te overleven ?Traditionele retail is dood. Economische, demografische en vooral technologische ontwikkelingen hebben hem overbodig gemaakt. De statische winkel heeft plaatsgemaakt voor een verscheidenheid aan vormen. Door de digitalisering is de wereld vandaag één grote marktplaats geworden. In die revolutie is een nieuwe consument opgestaan, die tegelijkertijd ook producent en retailer is. Vandaag bepaalt de shopper hoe het merk eruit zal zien en hoe het aangeboden zal worden. In een wereld van verandering moet alles heruitgevonden worden. Bron : http://www.bol.com

Listing 1 - 10 of 25 << page
of 3
>>
Sort by