Listing 1 - 10 of 25 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Brussel --- Bruxelles --- 381.50 (085)
Choose an application
Explique, dans une première partie, comment les industriels font pour commercialiser leurs produits. La deuxième partie traite des techniques mises en oeuvre dans la gestion des entreprises du commerce de détail, en particulier des techniques que les magasins utilisent pour mettre les produits en valeur et atteindre leurs objectifs de rentabilité (merchandising).
AA / International- internationaal --- 381.50 --- Kleinhandel: algemeenheden. --- Kleinhandel: algemeenheden --- Distribution
Choose an application
Retail trade --- Retail trade. --- Management. --- Technological innovations. --- Distribution strategy --- 381.50 --- Retail industry --- Retailing --- Commerce --- Marketing --- Shopping centers --- Wholesale trade --- Management --- Technological innovations --- Kleinhandel: algemeenheden
Choose an application
Mail-order business --- Telephone selling --- -Consumer protection --- Telemarketing --- Vente par correspondance --- Vente par téléphone --- Consommateurs --- Télémarketing --- Protection --- AA / International- internationaal --- 381.50 --- Kleinhandel: algemeenheden. --- Vente par téléphone --- Télémarketing --- Kleinhandel: algemeenheden
Choose an application
Retail trade --- Commerce de détail --- Statistics --- Statistiques --- European Economic Area --- EEC / European Union - EU -Europese Unie - Union Européenne - UE --- 381.52 --- 381.50 --- Grootwarenhuizen. Winkelcentra. --- Kleinhandel: algemeenheden. --- Commerce de détail --- Grootwarenhuizen. Winkelcentra --- Kleinhandel: algemeenheden
Choose an application
Retail trade --- Commerce de détail --- Statistics --- Statistiques --- European Economic Area --- EEC / European Union - EU -Europese Unie - Union Européenne - UE --- 381.52 --- 381.50 --- Grootwarenhuizen. Winkelcentra. --- Kleinhandel: algemeenheden. --- Commerce de détail --- Grootwarenhuizen. Winkelcentra --- Kleinhandel: algemeenheden
Choose an application
Commercial law. Economic law (general) --- Distribution strategy --- Store hours --- 381.50 --- NL / Netherlands - Nederland - Pays Bas --- Shopping hours --- Retail trade --- Stores, Retail --- Sunday legislation --- Law and legislation --- Kleinhandel: algemeenheden
Choose an application
Domestic trade --- 339.3 --- FR / France - Frankrijk --- 381.50 --- Binnenlandse handel. Binnenlandse markt --(z.o {658.81} distributie) --- Kleinhandel: algemeenheden. --- Trade, internal --- 339.3 Binnenlandse handel. Binnenlandse markt --(z.o {658.81} distributie) --- Trade, internal. --- Commerce --- Handel. --- Kleinhandel: algemeenheden --- Geographie des activites tertiaires --- Commerce de detail
Choose an application
Franchises (Retail trade) --- Marketing, Vertical --- Restraint of trade --- Antitrust law --- Concessions (Commerce de détail) --- Marketing vertical --- Concurrence --- Law and legislation --- Droit --- Restrictions --- concurrence --- franchising --- AA / International- internationaal --- 380.22 --- 381.50 --- concurrentie --- Concurrentie. Monopolie, duopolie, oligopolie. --- Kleinhandel: algemeenheden. --- Concessions (Commerce de détail) --- Concurrentie. Monopolie, duopolie, oligopolie --- Kleinhandel: algemeenheden
Choose an application
Hoe winkelen mensen in de toekomst ? Waarom blijven de faillissementen zich opstapelen en grijpt de leegstand in winkelstraten om zich heen ? Wat kunnen merken en handelaars doen om te overleven ?Traditionele retail is dood. Economische, demografische en vooral technologische ontwikkelingen hebben hem overbodig gemaakt. De statische winkel heeft plaatsgemaakt voor een verscheidenheid aan vormen. Door de digitalisering is de wereld vandaag één grote marktplaats geworden. In die revolutie is een nieuwe consument opgestaan, die tegelijkertijd ook producent en retailer is. Vandaag bepaalt de shopper hoe het merk eruit zal zien en hoe het aangeboden zal worden. In een wereld van verandering moet alles heruitgevonden worden. Bron : http://www.bol.com
retailmarketing --- Consumer behavior --- Distribution strategy --- consumentengedrag --- Detailhandel --- E-commerce --- Online shoppen --- 381.50 --- duurzame ontwikkeling --- e-commerce --- marketing --- Retail --- Klantgerichtheid --- 658.8 --- Kleinhandel: algemeenheden --- developpement durable --- Consumentengedrag --- Distributiestrategie --- PXL-Media & Tourism 2018 --- communicatietechnologie --- technologische vernieuwingen --- Retailmarketing --- Trends --- Trendwatching --- Elektronische handel --- Internet --- Trend
Listing 1 - 10 of 25 | << page >> |
Sort by
|