Listing 1 - 10 of 12 << page
of 2
>>
Sort by

Book
Scholen en hun omgeving : een verkennend onderzoek naar het arbeidsmarktbeleid van scholen technisch en beroepssecundair onderwijs.
Authors: ---
ISBN: 9071712834 Year: 1993 Publisher: Leuven KUL. Hoger instituut voor de arbeid


Book
Dag school! Een onderzoek over het voortijdig schoolverlaten in de tweede graad van het beroepssecundair onderwijs
Authors: ---
ISBN: 9055500496 Year: 1994 Publisher: Leuven KUL. Hoger instituut voor de arbeid

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Alle talenten ontwikkelen : maatwerk bij het beroepsonderwijs en de volwasseneneducatie.
Author:
ISBN: 9034631842 Year: 1995 Publisher: Den Haag Ministerie van onderwijs, cultuur en wetenschappen


Book
Naar een opwaardering van de stages! Onderzoek naar de optimalisatie van leerlingen- en leerkrachtenstages in het technisch en beroepssecundair onderwijs
Authors: ---
ISBN: 9055501212 Year: 1996 Publisher: Leuven KUL. Hoger instituut voor de arbeid


Book
Op de brug naar werk: brugprojecten in het deeltijds beroepssecundair onderwijs
Authors: ---
ISBN: 9071712842 Year: 1993 Publisher: Leuven KUL


Book
De transitie van het initieel beroepsonderwijs naar de arbeidsmarkt met speciale aandacht voor de onderwijsverlaters
Authors: --- --- --- ---
ISBN: 9055503940 Year: 2004 Publisher: Leuven Katholieke Universiteit Leuven. Hoger Instituut voor de Arbeid


Book
Winnaars en verliezers op de arbeidsmarkt: de arbeidsmarktsituatie van de afgestudeerden van het technisch en beroepssecundair onderwijs in het arrondissement Leuven 3 jaar na het verlaten van de school
Author:
ISBN: 9071712443 9071712451 Year: 1991 Publisher: Leuven HIVA


Book
Succesvol middelbaar onderwijs? Een antwoord van het LOSO-project
Author:
ISBN: 9033443805 Year: 2001 Publisher: Leuven : Acco,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Op basis van een longitudinaal onderzoek bij 6.400 leerlingen kunnen de auteurs zich een beeld vormen van ons middelbaar onderwijs. Zij steunen daarbij op een veelheid aan gegevens, in het bijzonder: de schoolloopbaan, het welbevinden en de prestaties van leerlingen. Samen met het welbevinden bekijken ze ook de inzet, de relatie met de leraren en het gevoel de leertaken aan te kunnen.

Listing 1 - 10 of 12 << page
of 2
>>
Sort by