Listing 1 - 7 of 7 |
Sort by
|
Choose an application
Objectives of teaching --- European Union --- Education and state --- Education --- Politique gouvernementale --- Europese Unie --- 371.011 --- Onderwijsdoelstellingen --- Union européenne --- History
Choose an application
Objectives of teaching --- onderwijssociologie --- vorming --- Onderwijsbeleid --- Opvoedkunde --- Politique en matière d'enseignement --- Pédagogie --- #GSDBP --- Academic collection --- #A9504A --- 371.011 --- 450.41 --- onderwijsfilosofie --- opvoedingsprojecten --- 450.42 --- Onderwijs --- Pedagogie --- Vorming --- 450.4 ) Onderwijsfilosofie --- onderwijskunde --- Onderwijsdoelstellingen --- Onderwijssociologie --- Lerarenopleiding --- algemeen --- algemeen. --- Algemeen.
Choose an application
leerdoelen --- School management --- Objectives of teaching --- eindtermen --- leerplannen --- Enseignement --- Onderwijs --- 371.214 --- #gsdbP --- schoolwerkplannen --- didactiek --- 371.011 --- 371.2 --- 454.1 --- 472.3 --- 472.4 --- 474.1 --- Basisonderwijs --- Eindtermen --- Leerdoelen --- Schoolwerkplannen --- 450.44 --- Curriculum opbouw. Leerprogrammas. Schoolprogrammas. Leerplannen. Studiegidsen. Schooltijden. Lesroosters --- Onderwijsdoelstellingen --- Onderwijsorganisatie --- didactiek - doelstellingen --- Schoolwerkplannen; algemeen --- Leerplannen; algemeen --- Doelstellingen --- Lerarenopleiding --- algemeen --- algemeen. --- 371.214 Curriculum opbouw. Leerprogrammas. Schoolprogrammas. Leerplannen. Studiegidsen. Schooltijden. Lesroosters --- eindtermen (ler) --- leerdoelen (ler) --- schoolwerkplan (ler) --- Schoolwerkplan --- Secundair onderwijs
Choose an application
53
Lerarenopleiding --- algemeen. --- leerdoelen --- School management --- Objectives of teaching --- eindtermen --- 371.214 --- #gsdbP --- #PEDA *1.3 --- #PEDA *1.214 --- #PEDA *3.3 --- #KVHB:Eindtermen --- #KVHB:Vaardigheden --- #KVHB:Didactiek --- #KVHB:Attitudes --- attitudes --- basisonderwijs --- secundair onderwijs --- didactiek --- 371.2 --- 371.011 --- attituden --- 454.1 --- attitude (ler) --- eindtermen (ler) --- Attitudes --- Eindtermen --- Secundair onderwijs --- 371.214 Curriculum opbouw. Leerprogrammas. Schoolprogrammas. Leerplannen. Studiegidsen. Schooltijden. Lesroosters --- Curriculum opbouw. Leerprogrammas. Schoolprogrammas. Leerplannen. Studiegidsen. Schooltijden. Lesroosters --- Onderwijsorganisatie --- Onderwijsdoelstellingen --- didactiek - doelstellingen --- Doelstellingen --- Algemeen. --- Onderwijs --- Opvoedkunde
Choose an application
Dit boek bestaat uit 191 artikelen van 113 auteurs, met daarin gereedschappen en methodes, verhalen en overpeinzingen, richtinggevende ideeën, oefeningen en hulpmiddelen die mensen gebruiken om van onderwijsinstellingen lerende organisaties te maken. Veel artikelen zijn uiterst pragmatisch, erop gericht leerkrachten, schoolleiding en ouders te helpen bepaalde problemen op te lossen. Andere artikelen zijn meer bespiegelend van aard en geven ons een nieuwe kijk op de school, zodat we daarbinnen beter kunnen functioneren of effectiever veranderingen kunnen aanbrengen. De artikelen geven geen voorschriften, leggen geen beperkingen op en de handreikingen die gedaan worden, zijn simpel aan te passen aan uiteenlopende omstandigheiden. (Bron: covertekst)
Onderwijsmanagement. --- onderwijsvernieuwing --- PGO (probleemgestuurd onderwijs) --- Teaching --- organisatie --- Organisatieleer --- Onderwijsmanagement --- 450.41 --- Onderwijs --- Onderwijsfilosofie --- Scholen --- Systeemdenken --- 043812.jpg --- 458.1 --- Klasmanagement --- Onderwijsvernieuwing --- Relatie leraar-leerling --- Schoolleiders (schooldirecties) --- Schoolmanagement --- Managementopleidingen --- Onderwijs, universitair en voortgezet --- Onderwijsmethoden --- Onderwijzend personeel --- Opvoeding --- Organisaties, verandering --- 450.4 --- 454 --- Lerende organisatie --- leermethoden --- onderwijs --- Organisatie - Management --- Lerende organisaties --- Schoolontwikkeling --- Ouders --- Schoolleiders --- Leraren --- Onderwijsbeleid --- Oefenmethoden --- onderwijskunde --- 371.011 --- 371.2 --- 658.013 --- Onderwijsdoelstellingen --- Onderwijsorganisatie --- Bedrijfspsychologie --- Schooldirectie --- Leraar --- Nederland --- Kust --- Gesprek --- Directie --- Onderwijsmethode --- Oefenmethode --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport --- Schoolleider
Choose an application
Hoe kan een les chemie verder reiken dan het bestuderen van een aantal reacties? Waardoor komen beeldende kunsten los van een louter technische benadering? Hoe aan jongeren een beter inzicht geven in de maatschappij van vandaag door de samenhang, het onderlingen verband van een gebeuren in de geschiedenisles aan te tonen? En hoe kan een leraar tijdens een les godsdienst, vertrekkend van verhalen van wel 3000 jaar oud, zo uit de bijbel geplukt, jonge mensen bewust maken van verdrukking en vervolging van volkeren? Dit boek geeft een antwoord op de veelgestelde vraag: hoe kan een opvoedings- en vormingproject doorleven in de vakken? Het is de vrucht van een dialoog tussen wetenschapsmensen en vakleerkrachten. Een exemplarische benadering - uitgaande van concrete lessen - die de lezer een aanzet biedt om ook in de eigen praktijk een aantal kansen voor vormend onderwijs in te bouwen.
37.01 --- leervakken (x) --- 371.011 --- Beeldende kunsten --- Vormend onderwijs --- vormend onderwijs --- vormend onderwijs (ler) --- 484.9 --- onderwijs: waarden --- Grondslagen van de opvoeding --- Onderwijsdoelstellingen --- didactiek secundair onderwijs - algemeen --- 37.01 Grondslagen van de opvoeding --- Beeldopvoeding --- Filosofie --- #gsdbP --- C6 --- onderwijs --- opvoeding --- verslaggeving --- vorming --- 061.3 --- 371.13 --- 484 --- didactiek --- 373.5 --- 454.23 --- Didactiek --- Geschiedenis --- Godsdienst --- Moedertaal --- Natuurwetenschappen --- beeldende kunst --- moedertaal --- natuurwetenschappen --- 450.41 --- Godsdienstonderwijs --- Lerarenopleiding --- Media --- Onderwijs --- Relatie leraar - leerling --- Taalopvoeding --- Waardevorming --- Opvoedend onderwijs --- Opvoeding, onderwijs, wetenschap --- Congressen: verslagen --- Lerarenopleiding. Lerarenberoep --- Didactische principes --- Onderwijsfilosofie --- Education --- Teaching --- Didactics --- Instruction --- Pedagogy --- School teaching --- Schoolteaching --- Instructional systems --- Pedagogical content knowledge --- Training --- Pedagogiek en onderwijskunde --- Vakdidactiek. --- Middelbaar onderwijs --- Colloquia
Choose an application
Objectives of teaching --- politiek --- onderwijs --- Sociology of education --- Adult education. Lifelong learning --- European Union --- Education --- Educational planning --- Education and state --- Aims and objectives --- Finalités --- Planification --- Politique gouvernementale --- -Educational planning --- -Education and state --- -#GSDBP --- 37 --- (4-67EU) --- $?$97/04 --- #A9705A --- Europese Unie --- 371.011 --- 301.188.8 --- 374.7 --- 37 <4> --- Education policy --- Educational policy --- State and education --- Social policy --- Endowment of research --- Planning --- Children --- Education, Primitive --- Education of children --- Human resource development --- Instruction --- Pedagogy --- Schooling --- Students --- Youth --- Civilization --- Learning and scholarship --- Mental discipline --- Schools --- Teaching --- Training --- -Onderwijsdoelstellingen --- Sociologie van het onderwijs --- Volwasseneneducatie. Permanente vorming --- Opvoeding en onderwijs --(algemeen)--Europa --- Education permanente. Permanent education. Volksontwikkeling. Vormingswerk voor volwassenen --- Government policy --- Historische en vergelijkende pedagogiek --- Historische en vergelijkende pedagogiek. --- 37 <4> Opvoeding en onderwijs --(algemeen)--Europa --- Finalités --- #GSDBP --- Onderwijsdoelstellingen
Listing 1 - 7 of 7 |
Sort by
|