Listing 1 - 10 of 14 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
1. De juiste verkoopsuccesgedachte beheersen 2. Verkoopspierballen kweken 3. Je verkoopuitrusting samenstellen 4. Op zoek naar verkoopmogelijkheden 5. Samenwerken met je klanten en ... concurrenten 6. Het deel van de tientallen
Verkooptechnieken --- Verkopen --- Verkoopstechnieken --- 658.8 --- 339.138 --- Verkooptechnieken.
Choose an application
Applied marketing --- marketingplan --- business marketing --- 658.8 --- waardepropositie --- 339.138 --- Marketing : communicatiestrategieën --- Marketing : strategieën --- Marketing --- marketing, verkoop, distributie
Choose an application
Applied marketing --- retail stores --- retailmarketing --- Distribution strategy --- 658.86/87 --- Detailhandel --- 339.138 --- 658.8 --- Marketing --- Retail --- marketing --- retail stores [built works]
Choose an application
Marketing. --- Marketing --- marketingstrategie --- marketing --- merkimago --- merken --- Beleveniseconomie --- Merken --- 339.138 --- 658.8 --- Consumentengedrag --- Psychologie van de consument --- Economie --- Merkbeleid --- Innovatie --- Consumentenpsychologie --- Merk
Choose an application
Business marketing combineert op overzichtelijke wijze de meer traditionele en praktische kennis van business marketing, bijvoorbeeld over het koopgedrag van organisaties, marktonderzoek en segmentatie, met de benaderingen waarin de interactie tussen organisaties centraal wordt gesteld, zoals de uitgangspunten van de IMP-group (International Marketing and Purchasing). Verder komen onderwerpen als netwerken, samenwerking en relaties aan de orde. Dit studieboek is geschikt voor cursussen op het gebied van business marketing of industriële marketing, zowel op hbo-niveau (met name voor de technische en economische richtingen) als op universitair niveau (vooral voor (technische) bedrijfskunde en bedrijfseconomie). Het boek is eveneens bruikbaar in het kader van andere opleidingen, bijvoorbeeld met het oog op het NIMA Business Marketing Examen. Uiteraard kan het boek ook worden gebruikt door mensen die in de praktijk werkzaam zijn en hun kennis van dit veranderende vakgebied op peil willen houden. (Bron: Noordhoff)
marketing --- relatiemarketing --- 658.8 --- 339.138 --- Marketing : communicatiestrategieën --- Marketing : strategieën --- Applied marketing --- marketingplan --- business marketing --- Marketing --- PXL-Business 2018 --- marketingstrategie --- business-marketing
Choose an application
Belangrijke peilers van dit helder opgezette boek over business-to-businessmarketing zijn ten eerste de relaties en communicatie tussen organisaties en ten tweede de invloed van informatiesystemen en technologie (IST) op de prestaties van bedrijven. Business-to-businessmarketing geeft de student inzicht in de belangrijkste IST-concepten en de implementatie van deze technologieën. Aan de hand van praktische voorbeelden wordt duidelijk uitgelegd hoe marketingactiviteiten effectiever en efficiënter kunnen worden uitgevoerd. Het boek is voorzien van verschillende didactische elementen. Naast doelstellingen, discussievragen en samenvattingen geeft het boek de nodige voorbeelden en cases. Hierdoor is het een prettig leerboek voor marketingstudenten, maar ook voor studenten uit andere richtingen die in hun werk (zijdelings) met business-to-businessmarketing te maken zullen krijgen.
Marketing. --- Marketingmanagement. --- Applied marketing --- marketingbeleid --- business marketing --- Direct marketing --- Marketing --- 369.1 --- 339.138 --- Marketingmanagement --- Business-to-Business marketing --- Informatiesystemen --- Marketinginformatiesystemen --- Informatiesysteem --- Marketinginformatiesysteem --- Financiewezen
Choose an application
Economics --- 369 --- beleveniseconomie --- 658.8 --- 339.138 --- Klantentevredenheid --- Marketing --- Psychologie --- economie --- marketing --- in- en verkooporganisatie en -techniek --- marketing, verkoop, distributie --- Contains audio-visual material --- Applied marketing --- kunstmarketing --- consumentenmarketing --- cultuurconsumptie --- Art --- PXL-Business 2019 --- duurzame economie --- duurzaam ondernemen
Choose an application
Detailhandel. --- Marketing. --- Retail. --- retailmarketing --- Distribution strategy --- 369.1 --- detailhandel --- marketing --- retail --- winkels --- 658.8 --- bedrijfskunde --- gift Danny van Rompaey --- verkoop --- 658.86/87 --- Detailhandel --- 339.138 --- Marketing --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- marketing, verkoop, distributie --- Retailmarketing --- Winkelketens --- Klantentevredenheid --- Winkelketen --- Financiewezen
Choose an application
Tijdschriften --- Management --- Marketing --- HW_MM --- 339.138 --- 658.8 --- abonnementen --- bedrijfseconomie --- economie --- management --- marketing --- marketingonderzoek --- marketing, verkoop, distributie --- #ETEW:TSCAT --- #TS:KTEW --- 659 --- $a339.138 --- $a659 --- Bedrijfsmanagement --- Public relations --- Reclame --- Reclame. Public relations --- België --- Adressen. --- Nederland --- Tijdschriften. --- Advertising. Public relations --- reclame
Choose an application
Applied marketing --- marketing --- marketingplan --- marketingbeleid --- marketingtoepassingen --- 658.8 --- business-to-business marketing --- consumentengedrag --- marketingonderzoek --- marketingstrategie --- prijsvorming --- productontwikkeling --- public relations --- verkoopmethoden --- 339.138 --- Marketing --- marktonderzoek --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Consumentengedrag --- Productontwikkeling --- Marketingmanagement --- Marketingcommunicatie --- Geïntegreerde marketing --- Marketingplanning --- Social Sciences and Humanities. Marketing --- Marketing (General) --- Marketing (General). --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Toegepaste marketing
Listing 1 - 10 of 14 | << page >> |
Sort by
|