Listing 1 - 10 of 14 << page
of 2
>>
Sort by

Book
Advanced verkopen voor Dummies
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789043017350 Year: 2009 Publisher: Amsterdam Pearson Education Benelux

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

1. De juiste verkoopsuccesgedachte beheersen 2. Verkoopspierballen kweken 3. Je verkoopuitrusting samenstellen 4. Op zoek naar verkoopmogelijkheden 5. Samenwerken met je klanten en ... concurrenten 6. Het deel van de tientallen


Book
Business marketing management: strategie, planning en implementatie
Author:
ISBN: 9789001708986 Year: 2008 Publisher: Groningen Noordhoff

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Retailmarketing
Authors: ---
ISBN: 9789001709853 Year: 2008 Publisher: Grogingen Noordhoff

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Cool ! : winst door belevenismarketing
Author:
ISBN: 9789043015899 Year: 2008 Publisher: Amsterdam Pearson Education

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Business marketing management : creëren van superieure klantwaarde
Author:
ISBN: 9789001863104 9001863108 Year: 2016 Publisher: Groningen Noordhoff

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Business marketing combineert op overzichtelijke wijze de meer traditionele en praktische kennis van business marketing, bijvoorbeeld over het koopgedrag van organisaties, marktonderzoek en segmentatie, met de benaderingen waarin de interactie tussen organisaties centraal wordt gesteld, zoals de uitgangspunten van de IMP-group (International Marketing and Purchasing). Verder komen onderwerpen als netwerken, samenwerking en relaties aan de orde. Dit studieboek is geschikt voor cursussen op het gebied van business marketing of industriële marketing, zowel op hbo-niveau (met name voor de technische en economische richtingen) als op universitair niveau (vooral voor (technische) bedrijfskunde en bedrijfseconomie). Het boek is eveneens bruikbaar in het kader van andere opleidingen, bijvoorbeeld met het oog op het NIMA Business Marketing Examen. Uiteraard kan het boek ook worden gebruikt door mensen die in de praktijk werkzaam zijn en hun kennis van dit veranderende vakgebied op peil willen houden. (Bron: Noordhoff)


Book
Business-to-businessmarketing
Authors: --- ---
ISBN: 9789043011310 9043011312 Year: 2006 Publisher: Amsterdam Pearson Education

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Belangrijke peilers van dit helder opgezette boek over business-to-businessmarketing zijn ten eerste de relaties en communicatie tussen organisaties en ten tweede de invloed van informatiesystemen en technologie (IST) op de prestaties van bedrijven. Business-to-businessmarketing geeft de student inzicht in de belangrijkste IST-concepten en de implementatie van deze technologieën. Aan de hand van praktische voorbeelden wordt duidelijk uitgelegd hoe marketingactiviteiten effectiever en efficiënter kunnen worden uitgevoerd. Het boek is voorzien van verschillende didactische elementen. Naast doelstellingen, discussievragen en samenvattingen geeft het boek de nodige voorbeelden en cases. Hierdoor is het een prettig leerboek voor marketingstudenten, maar ook voor studenten uit andere richtingen die in hun werk (zijdelings) met business-to-businessmarketing te maken zullen krijgen.


Book
Een nieuwe kijk op de experience economy : betekenisvolle belevenissen
Authors: ---
ISBN: 9789043013918 Year: 2008 Publisher: Amsterdam Pearson Education


Book
Marketing voor retailers
Author:
ISBN: 9043010308 9789043010306 Year: 2005 Publisher: Amsterdam Pearson Education


Periodical
Tijdschrift voor marketing.
Author:
ISSN: 01651439 Publisher: Amsterdam : Adfogroep,

Listing 1 - 10 of 14 << page
of 2
>>
Sort by