Listing 1 - 10 of 118 << page
of 12
>>
Sort by

Book
History of desktop publishing
Authors: ---
ISBN: 9781584563808 9781584563815 158456380X 1584563818 Year: 2019 Publisher: New Castle, Del. Oak Knoll Press


Book
Hart's rules for compositors and readers at the University Press Oxford
Author:
ISBN: 0192129694 Year: 1978 Publisher: Oxford Oxford university press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
www.colour : Farben für das world wide web.
Authors: ---
ISBN: 3830712642 Year: 2001 Publisher: München Stiebner

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
De beginselen der typografie
Author:
Year: 1910 Publisher: Meppel : Ten Brink,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Parallel convergence : national strategies in information technology
Authors: ---
ISBN: 0861876431 Year: 1986 Publisher: London : Pinter,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
www.type : optimale Typografie für das world wide web
Authors: --- ---
ISBN: 3830712634 Year: 2000 Publisher: München Stiebner

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Enjeux & développements de l'impression à la demande
Authors: ---
ISBN: 9782765415015 2765415013 Year: 2016 Publisher: Paris: Éd. du Cercle de la librairie,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Créatrice d'opportunités éditoriales, actrice de changements industriels, coéquipière du livre numérique, outil d'optimisation financière, flou juridique, enjeu de la diffusion et de la distribution... l'impression à la demande est de plus en plus présente sur le marché du livre et interroge chaque jour un nombre croissant d'acteurs. D'une économie de l'offre, elle fait évoluer la chaîne du livre vers une économie de la demande et pousse plus avant les éditeurs dans leur transition numérique. De la possibilité de rentabilité sur un marché des titres à faible rotation, en passant par la mise en place concrète en maison d'édition jusqu'aux problématiques de diffusion et de communication, cet ouvrage mène une réflexion sur un mode de production en croissance qui vient bouleverser les maillons et les logiques établies de la chaîne du livre.


Book
Het einde van ebooks : 20 visionairs over de toekomst van digitaal lezen
Author:
ISBN: 9789059727779 9789059727786 Year: 2013 Publisher: Delft Eburon

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Goed beschouwd is het ebook anno 2013 niet veel meer dan een verzameling html-bestandjes die na betaling naar een klant worden gestuurd. In een tijdperk van streaming HD-video, cloud-based muziekdiensten en interactieve apps is het digitale boek technisch gezien een nog zeer embryonale ontwikkeling. Toch heeft het ebook in korte tijd voor veel verandering gezorgd en heeft de boekenbranche grote zorgen over de toekomst van het vak. Als het ebook al zoveel teweeg brengt, wat gaat de technisch volwassen versie van het ebook dan wel niet doen? In veel debatten over het ebook komen steeds dezelfde onderwerpen naar voren, zoals de toekomst van het boek, de rol van de boekhandel, self publishing vs. traditioneel uitgeven, en de macht van technologiereuzen die het boekenvak overhoop lijken te gooien. Vaak wordt er in die discussies vanuit het heden naar de toekomst geredeneerd. In deze bundel is het echter precies omgekeerd. In Het einde van ebooks worden twintig visionairs van binnen en buiten het boekenvak aan het woord gelaten die voorbijgaan aan de gebruikelijke discussies en antwoord geven op de vraag wat er zou kunnen komen ná het ebook zoals we dat nu kennen. Vanuit die vergezichten redeneren zij terug naar het heden, om op die manier tot zeer verrassende inzichten te komen. De bijdragen zijn afkomstig van Adriaan van der Weel, Albert Mulder, Bob van Duuren, Chris Aalberts, Edwin Mijnsbergen, Eppo van Nispen, Erwin Blom, Frans de Jong, Gonny van der Zwaag, Jan Vanderschoot, Joep Kuijper, Leonie Wingen, Lucie Th. Vermij, Lulu Wang, Maartje de Haan, Martijn Joosse, Peter de Ruiter, Vincent Everts, Wiebe de Jager, Willem de Laat en Willem Mastenbroek Jr. Het voorwoord werd geschreven door Jason Merkoski, die bij Amazon aan de wieg stond van de Kindle ereader. (Bron: covertekst)

Getting it published : a guide for scholars and anyone else serious about serious books
Author:
ISBN: 0226288447 0226288439 Year: 2001 Publisher: Chicago (Ill.) : University of Chicago press,


Book
Desktop publishing : een grafische en organisatorische benadering
Authors: --- ---
ISBN: 9014042760 Year: 1989 Publisher: Alphen aan den Rijn Brussel Samsom

Listing 1 - 10 of 118 << page
of 12
>>
Sort by