Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
In dit boek komt eerst de methodiek van de schoolgebouwenmonitor aan bod. Hierbij werd vooral veel aandacht gegeven aan de integratie van de monitor in de beleidsvoering en aan een inhoudelijke zoektocht naar geldige kwaliteitsindicatoren. Daarna worden de resultaten van de eerste meting belicht, die plaatsvond in de winter van 2008. Met behulp van een geheel van statistieken en indicatoren brengt de monitor de kwaliteit, het gebruik en het beheer van meer dan 3600 Vlaamse schoolgebouwen in kaart en gaat ze na in hoeverre het beleid haar doelstellingen weet te bereiken. (Bron: covertekst)
School buildings --- statistische kwaliteitscontrole --- prestatie-indicatoren --- kwaliteitsontwikkeling --- hedendaagse architectuur --- openbare gebouwen --- bouwkunde --- Teaching aids --- kwaliteitsmeting --- methoden van het sociaal werk --- schoolgebouwen --- Flanders --- 740 Schoolinfrastructuur --- 184 Kinderrechten en onderwijs --- 727.1 --- 727 --- 351 --- Vlaanderen --- 351.851 --- 69.059.1 --- Scholenbouw ; België ; Vlaanderen ; 21ste eeuw --- Architectuur ; scholen ; België --- Schoolgebouwen ; Vlaanderen ; kwaliteit --- #SBIB:316.334.1O224 --- Schoolgebouwen --- 120166.jpg --- Scholen ; architectuur --- Scholen ; inrichting --- 727.1 Schoolarchitectuur. Scholenbouw. Schoolgebouwen --- Schoolarchitectuur. Scholenbouw. Schoolgebouwen --- 69.059.1 Maintenance in general. Inspection. Cleaning --- Maintenance in general. Inspection. Cleaning --- 351.851 Onderwijswetgeving --- Onderwijswetgeving --- Onderwijsgebouwen --- Scholen (architectuur) --- Gebouwen voor opleidingsdoeleinden --- Beleid --- Gebouwen voor opleiding en wetenschap ; scholen --- Organisatie van het onderwijs: school --- Flanders (Belgium) --- Infrastructuur --- Onderwijs --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport --- Emigratie --- Schulbau. --- Flandern --- Vlaanderen. --- Public buildings --- Architecture --- architecture [discipline] --- schoolhouses
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|