Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
In dit boek wordt kritisch gereflecteerd over de interactie tussen enerzijds opvoeding en onderwijs en anderzijds maatschappij en cultuur. Centraal staat de stelling dat menselijke ontwikkeling verwikkeld is in allerlei netwerken van relaties. Om deze stelling te toetsen wordt een globaal overzicht gepresenteerd van de meest gezaghebbende theorieën en onderzoeksresultaten van 1960 tot heden. Tegelijkertijd worden herhaaldelijk kritisch vragen gesteld bij de vooronderstellingen van die inzichten en onderzoeksresultaten.
Pedagogiek en onderwijskunde --- Handboeken en inleidingen. --- onderwijssociologie --- Objectives of teaching --- Developmental psychology --- Educational psychology --- 450.42 --- Democratisering van het onderwijs --- Gezinsopvoeding --- Onderwijskunde --- Pedagogiek --- Relatie onderwijs - maatschappij --- Rendement --- Schoolorganisatie --- Waardevorming --- onderwijs --- onderwijskunde --- opvoeding --- Onderwijs en maatschappij --- 111518.jpg --- 450.4 --- Cultuur --- Maatschappij --- Onderwijs --- Westers --- Academic collection --- #PBIB:2000.1 --- #PBIB:gift 2000 --- #SBIB:316.334.1O340 --- #SBIB:37H0 --- 37.012.5 --- 37.013 --- 700 Pedagogie --- #A0006A --- 37.012.5 Vergelijkende opvoeding. Comparatieve pedagogie --- Vergelijkende opvoeding. Comparatieve pedagogie --- 37.013 Pedagogiek --(algemeen) --- Pedagogiek --(algemeen) --- Onderwijssociologie --- (zie ook: Pedagogiek) --- (zie ook: Onderwijskunde) --- 37 --- onderwijssociologie, democratisering van het onderwijs --- Onderwijs en sociale verandering, onderwijs en samenleving --- Pedagogie --- 37.013 Pedagogy --- Pedagogy --- Opvoedkunde
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|