Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Dit Leerlingenboek voor de begeleidingspraktijk geeft enerzijds oefeningen of 'recepten' die het inzichtelijk spelen en het autonoom musiceren bevorderen, en de creativiteit stimuleren. Anderzijds wordt er ook steeds teruggekoppeld naar de theorieles. De auteur brengt alles op een speelse en voor kinderen aantrekkelijke manier aan, met humoristische personages, tekeningen en kleur. De oefeningen zijn zowel geschikt voor akkoordische (piano, gitaar, orgel) als voor eenstemmige instrumenten. Ze kunnen individueel of in groep (lessen samenspel) worden gebruikt. Voor de leerkracht is er een Lerarenhandleiding met alle oplossingen van het leerlingenboek, bijkomende uitleg en extra lessuggesties. Deze publicatie richt zich tot iedereen die vernieuwingen in het muziekonderwijs een warm hart toedraagt. Ze is bij uitstek geschikt voor de begeleidingspraktijk, maar ook bij samenspel en instrumentlessen. (Bron: covertekst)
onderwijs --- muziekpedagogiek --- Educational sciences --- Music --- onderwijsmethoden --- #PBIB:+117.60 --- improviseren --- muziek --- muzikale opvoeding --- 627 --- 477.7 --- Improvisatie --- Muziek --- Muzieknotatie --- Muzikale opvoeding --- 104293.jpg --- Muzikale vorming ; basisonderwijs ; leermiddelen --- Muzische vorming : Muziek --- Instrumentale didactiek - Improvisatie, begeleiding --- Begeleidingspraktijk
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|