Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
De laatste 25 jaar is intens aan onderwijsvernieuwing gedaan. Waar staan we nu? Wat willen we in de toekomst? Welke pedagogische visie moet aan de basis liggen van de toekomstige ontwikkelingen? Kan zulke visie helder geëxpliciteerd worden? Welke impact heeft zo'n visie op het beleid en de praktijk in het onderwijs? Deze vragen naar de grondslagen van opvoeding en vorming in het onderwijs vinden in dit boek een duidelijk antwoord. De auteur komt ook tot welbepaalde onderwijsopties, doordachte vernieuwingen in de vakliteratuur, een verantwoorde opbouw van onderwijsstructuren enz.
Lerarenopleiding --- Pedagogiek en onderwijskunde --- Secundair onderwijs --- Algemeen. --- Didactische principes. --- België. --- #GSDBP --- doelstellingen --- onderwijs --- C6 --- opvoeding --- onderwijsvernieuwing --- secundair onderwijs (x) --- Z37.01 --- Z++95/08 --- #A9301A --- 450.4 --- Onderwijsvernieuwing --- Onderwijsvisies --- Opvoedend onderwijs --- 083108.jpg --- Cultuurfilosofie --- Onderwijs: filosofie --- Onderwijsvisie --- Opvoeding, onderwijs, wetenschap --- Onderwijskunde
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|