Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
De tien in dit boek gepresenteerde verhalen zijn afkomstig van leerkrachten die zich aanvankelijk niet bij machte voelden vat te krijgen op kinderen met dominant, angstig, weing weerbaar of agressief gedrag. Kinderen in de leeftijd van zes tot twaalf jaar. In elk verhaal wordt een sociaal-emotionele kwestie diagnostisch onderzocht en geanalyseerd en worden er suggesties voor nadere onderzoek en handelingswijzers voor een effectieve aanpak van de kwestie in de praktijk aangereikt.
Developmental psychology --- socio-emotionele ontwikkeling --- socio-emotionele opvoeding --- Ondernemen --- Veranderingsmanagement --- Emotionele stoornissen ; basisonderwijs --- Gedragsstoornissen ; basisonderwijs --- Sociale vaardigheden ; basisonderwijs --- #KVHB:Basisonderwijs --- #KVHB:Zorgverbreding --- #KVHB:Sociaal-emotionele ontwikkeling --- basisonderwijs --- sociaal-emotionele opvoeding --- sociaal-emotionele ontwikkeling --- sociale opvoeding --- 433.4 --- 478.9 --- Basisonderwijs --- Emotionele intelligentie --- Sociaal-emotionele ontwikkeling --- Sociaal-emotionele opvoeding --- 37.032 --- Begeleiding --- Emoties --- Methodiek --- Sociaal-emotionele ontwikkelingen --- 050926.jpg --- Sociaal-emotionele ontwikkeling: lagere school --- sociale, relationele en seksuele opvoeding van het kind --- Overige vormingsgebieden --- zorgverbreding --- 467 --- basisschool --- competenties --- emotionele problemen --- gedragsstoornissen --- materialenboek --- sociaal emotionele competenties --- sociale vaardigheden --- Literatuur --- Materialen --- 050904.jpg --- Sociale opvoeding ; basisonderwijs --- Kinderen met psychosociale en emotionele problemen --- Kleuteronderwijs (Voorschoolse educatie) --- 050927.jpg --- Contains audio-visual material --- Kleuters --- Kleuter
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|