Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
De kern van het boek bestaat uit drie uitgewerkte lessenseries voor de onder-, midden- en bovenbouw. Ze vormen samen een leerlijn. De leerlijn kent varianten voor beginnende, gevorderde, taalzwakke en NT2-leerlingen. De theorie staat geheel in dienst van de beschreven lessen en geeft antwoord op de vraag naar het waarom van alle keuzes die leerkrachten moeten maken. Door zelf dramalessen te geven en zich te verdiepen in het leerproces van de leerlingen en van zichzelf, verwerven (aankomende) leerkrachten de in het boek beschreven competenties voor dramatisch spel.
#KVHB:Dramatechnieken --- #KVHB:Expressie --- #KVHB:Lager onderwijs --- 477.2 --- basisonderwijs --- didactiek --- dramatische expressie --- Didactiek (Vakdidactiek) --- Drama --- Dramatische expressie(Dramatische vorming) --- Kleuteronderwijs --- Lager onderwijs --- Rollenspel --- Toneel --- Basisonderwijs --- Bewegen --- Bewegingsexpressie --- Didactiek --- Dramatische expressie --- Dramatische vorming --- Handboek/cursus --- Kleuteronderwijs (Voorschoolse educatie) --- Leerlijn --- Muziek --- Non-verbaal gedrag --- Pantomime --- Pop --- Scenario --- Schilderij --- Spel --- Taal --- Theater --- Verhalen --- basisonderwijs : drama (ler) --- dramatische expressie (ler) --- 373.3 --- Onderwijs --- 042762.jpg --- Dramatische vorming: didactiek lagere school --- didactiek basisonderwijs - dramatische expressie, spel en beweging, verbale expressie --- Didactics of the arts --- Didactics of Kindergarten --- Didactics of primary education --- toneelonderwijs --- Dramatische expressie ; basisonderwijs --- Muzische vorming
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|