Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|
Choose an application
68-3
Web site development --- Web sites --- 004.738.1 --- software-ergonomie --- webdesign --- Microformats --- Development of Web sites --- Internet programming --- Design --- netwerken: sites --- Authorship --- Development --- Webdesign --- Responsive design
Choose an application
Information systems --- 004.738.1 --- webdesign --- netwerken: sites --- HTML (Document markup language) --- Web site development --- Web sites --- Design --- Development of Web sites --- Internet programming --- HyperText Markup Language (Document markup language) --- Document markup languages --- Development
Choose an application
0-0383-2
websites --- Computer. Automation --- webdesign --- Informatique Informatica --- Intranet Intranet --- Web Web --- 004.738.1 --- intranet --- netwerken: sites --- Websites --- Grafische vormgeving --- Internet --- Tekstschrijven --- Communicatieve vaardigheden --- Computergrafiek --- Webdesign --- AA / International- internationaal --- 654 --- Informatieverwerking. Bureautica. --- Informatieverwerking. Bureautica --- Website
Choose an application
De allernieuwste inzichten en theorieën over webredactie. Hoe zorg ik voor een succesvolle website? Hoe organiseer ik een soepelwerkende webredactie? Hoe pak ik zoekmachinemarketing efficiënt aan? Dit zijn maar een paar van de essentiële vragen waarop je in dit Handboek Webredactie antwoord krijgt. Webbezoekers verleiden en vasthouden vraagt nogal wat, veel meer dan een gelikte online presentatie en flitsende content. Daarom is het belangrijk om eerst na te denken over de uitgangspunten van de site. Zijn die helder, dan kun je beargumenteerde beslissingen nemen over bijvoorbeeld webstructuur, tone of voice van teksten, SEO, usability, en contentsoorten. Dit Handboek webredactie vertelt je alles wat je hierover moet weten. Het is hét hulpmiddel voor iedereen die een website onderhoudt of ontwikkelt. Alle belangrijke webonderwerpen komen aan bod: strategie, structuur, schrijven voor het web en schrijven voor zoekmachines, audiovisuele content, testen van usability, internetrecht, social media, en nog veel meer. Op de Nederlandse markt bestaat geen completer boek over webredactie dan dit. Als aanvulling op het boek is een speciale site ontwikkeld: www.handboekwebredactie.com. Daarop vind je tips, adviezen, en geregelde updates van alle links uit het boek. Inhoud Handboek webredactie Inleiding 1. De basis voor een effectieve website 2. Stroomlijnen van de samenwerking 3. Schrijven voor het web 4. Schrijven voor zoekmachines 5. Variëren in tekstsoorten 6. Inzetten van andere media 7. Benutten van audiovisuele content 8. Testen van usability 9. Het recht van internet Literatuur Bijlage: Functieprofielen Cascadis
Webteksten schrijven --- 096 Informatica --- #KVHA:Externe communicatie --- #KVHA:Meertalige communicatie --- #KVHA:Taalkunde --- #KVHA:Webredactie --- 004.738.1 --- communicatie --- contentmanagementsystemen --- schrijfvaardigheid --- sociale netwerken --- websites --- zoekmachines --- 681.324 --- Websites : ontwerp --- netwerken: sites --- Webteksten schrijven. --- 004.7
Choose an application
Online klanten voelen direct aan of je hebt begrepen waar ze voor zijn gekomen. Hebben ze een slechte ervaring op je website, dan zijn ze zo weer weg en is het maar de vraag of je ze ooit nog terugziet. In Verleiden op internet laat Aartjan van Erkel zien dat online gedrag voorspelbaar is, en dat eenvoudige ingrepen genoeg zijn om klanten het gevoel te geven dat ze welkom zijn op je site. Ze laten zich daarna graag overtuigen, en er zijn verrassende psychologische knopjes waar je op kunt drukken om je klanten onbewust te beïnvloeden. Verleiden op internet geeft je eenvoudige, krachtige overtuigingstechnieken om het rendement van je site te verhogen. Aartjan van Erkel bespreekt homepages, productpaginas, tekstpaginas, webformulieren en beeldmateriaal, en laat zien wat het geheim achter onweerstaanbare sites is. Door de vele praktische tips en voorbeelden kom je op ideeen om je eigen site te verbeteren en zo het aantal aanvragen, inschrijvingen, reserveringen of bestellingen te verhogen. Vaak kan dat simpelweg door je teksten of beeldmateriaal te veranderen, dus zonder technische aanpassingen. Daarmee is dit een onmisbaar boek voor iedereen die zich met websites bezighoudt! Bron : http://www.bol.com
Marketing --- Computer. Automation --- Mass communications --- Internet Internet --- Site Web Website --- 004.738.1 --- 658.8:004.738.5 --- copywriting --- internet --- psychologie --- verleiding --- webconten --- webdesign --- webredactie --- netwerken: sites --- internetmarketing --- websites --- webtoepassingen --- PXL-Media & Tourism 2013 --- Internet --- Websites --- Copywriting --- Psychologie van de consument --- Cybermarketing --- Grafische vormgeving --- Website --- Consumentenpsychologie --- Onlinemarketing
Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|