Listing 1 - 10 of 22 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Sociologisch onderzoek 303.1 --- Sociologie 30 --- #PEDA:TSCAT
Choose an application
Choose an application
der de titel: Sociologische onderzoeksmethoden II
Diagnose --- Sociologisch onderzoek 303.1 --- Diagnostiek --- Methods in social research (general)
Choose an application
Economic sociology --- politieke economie --- sociale economie --- Sociologisch onderzoek 303.1 --- Sociologie 30 --- 316.334 --- 33 --- 338.95
Choose an application
Choose an application
Technology --- -Decision making --- -Sociologisch onderzoek 303.1 --- Sociologie 30 --- Deciding --- Decision (Psychology) --- Decision analysis --- Decision processes --- Making decisions --- Management --- Management decisions --- Choice (Psychology) --- Problem solving --- Applied science --- Arts, Useful --- Science, Applied --- Useful arts --- Science --- Industrial arts --- Material culture --- Social aspects --- -Congresses --- Congresses --- Decision making --- Sociologisch onderzoek 303.1 --- Social aspects&delete&
Choose an application
Quantitative methods in social research --- sociologie --- sociometrie --- statistisch onderzoek --- statistiek --- Mathematical statistics --- 311:3 --- -Sociologisch onderzoek 303.1 --- Sociale statistieken --- 311:3 Sociale statistieken --- Social sciences --- Statistics --- Sociologisch onderzoek 303.1 --- Statistische analyse 519.23 --- Statistical analysis --- Statistical data --- Statistical methods --- Statistical science --- Mathematics --- Econometrics --- Statistics. --- Statistical methods. --- Kwantitatieve sociologische onderzoeksmethoden --- Wiskundige statistiek --- Social sciences - Statistical methods
Choose an application
Dit boek biedt sociologische beschouwingen over het onderwijs. Een dertigtal gerenommeerde onderwijswetenschappers presenteert een breed scala aan inzichten en maakt duidelijk dat een sociologische kijk op onderwijs een vruchtbare en onmisbare aanvulling vormt op allerlei andere perspectieven.Daarmee is het boek een aanrader voor iedereen die betrokken is bij onderwijs, van de student die wat verder gevorderd is , tot onderwijsprofessionals die zich willen verdiepen in de maatschappelijke betekenis van hun werk. Ook wie beroepshalve bezig is met de inrichting van onderwijs (directeur, bestuurder, beleidsbeïnvloeder, ambtenaar, politicus) doet er goed aan dit boek te lezen. De inzichten blijken opvallend goed bruikbaar in de analyse van de complexiteit waar het moderne onderwijsstelsel zich voor gesteld ziet. Zowel de situatie in Nederland als in Vlaanderen wordt daarbij in beeld gebracht.
onderwijssociologie --- Sociology of education --- Netherlands --- Flanders --- #SBIB:316.334.1O110 --- 371 --- Onderwijssociologie: handboeken, introducties: algemeen --- Onderwijs 37 --- sociologisch onderzoek 303.1 --- Educational sociology --- Onderwijssociologie --- 450.42 --- onderwijssociologie, democratisering van het onderwijs
Choose an application
onderzoeksmethoden --- sociaal-wetenschappelijk onderzoek --- Methods in social research (general) --- #SBIB:303H30 --- Sociologisch onderzoek 303.1 --- Sociologie 30 --- lineaire programmering --- maatschappijwetenschappen, methoden --- regressie-analyse --- sociologie --- steekproeftechnieken --- wiskundige statistiek --- sociaal onderzoek --- statistiekwetenschap --- Kwalitatieve methoden: algemeen --- 301.08 --- 31
Listing 1 - 10 of 22 | << page >> |
Sort by
|