Listing 1 - 10 of 11 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Choose an application
#BSCH: vak: Nederlands --- Schoolbooks - Didactic material --- #BSCH: vak:Nederlands --- Nederlands --- Basisonderwijs --- Nederlandse taal ; basisonderwijs ; leermiddelen --- Moedertaal --- Lager onderwijs --- Taalonderwijs --- 4e leerjaar lager onderwijs --- 6e leerjaar lager onderwijs --- Differentiatie --- Spelling --- Music sound recording --- Contains audio-visual material --- taal --- lager onderwijs --- leerboeken --- Néerlandais (Langue) --- Manuels scolaires --- Interactief onderwijs --- Taal --- Dialect --- Etymologie --- Fonetiek --- Idioom --- Zinsleer --- Linguïstiek --- Kleuter --- Geschiedenis --- Anderstalige --- Spraaktechnologie --- Therapie --- Vlaams --- Vlaanderen --- Emigratie --- Stappenplan --- Werkwoord --- Werkwoordspelling --- Communicatie --- Communicatieve vaardigheden --- Lezen --- Luisteren --- Schrijven --- Spreken --- Consonant --- Klinker --- Interpunctie --- Zinsleer (taalkunde)
Choose an application
Methode taal en spelling voor groep 4 t/m 8 van het basisonderwijs. De methode hanteert o.m. de volgende uitgangspunten: opbrengstgericht werken en toepassen staan centraal: de kinderen vergaren eerst kennis die ze vervolgens toepassen in een presentatie of publicatie; een realistische context: kinderen werken met levensechte bronnen en voorbeelden; mondeling: het hardop denkend voordoen door uitleg in het werkboek, instructiefimpjes op het digibord en voorbeeld van de leerkracht; expliciete aandacht aan woordenschat volgens de didactiek van Verhallen en Van den Nulft; instructie volgens het interactief, gedifferentieerd, directe instructiemodel (IGDI); verdere differentiatie door extra lessen in het werkboek, plusbladen en opdrachten op drie niveaus, waarbij leerlingen aan de hand van de toets op hun eigen niveau beginnen. De methode kent een leerlijn taal en een leerlijn spelling. De leerlijn taal is concentrisch opgebouwd rondom een bepaald thema. Elk thema vorm een afgerond geheel, waardoor de volgorde zelf te bepalen is. De leerlijn spelling is lineair en dient volgens de vastgestelde volgorde te worden behandeld. In de leerlijn spelling worden spelling en grammatica gecombineerd aangeboden.
Didactics of Dutch --- Didactics of languages --- Primary education
Choose an application
Choose an application
Cd-rom bij de kopieermap voor het vijfde leerjaar.
475.4 --- Wiskunde --- Hoogbegaafdheid --- Wiskunde basisonderwijs leermiddelen --- Schoolbooks - Didactic material --- Wiskunde ; basisonderwijs ; leermiddelen
Choose an application
Cd-rom bij de kopieermap voor het eerste leerjaar. Kopieermap voor het 3de leerjaar.
475.4 --- Wiskunde --- Hoogbegaafdheid --- Wiskunde basisonderwijs leermiddelen --- Schoolbooks - Didactic material --- Wiskunde ; basisonderwijs ; leermiddelen
Choose an application
Cd-rom bij de kopieermap voor het vierde leerjaar. Kopieermap voor het 4de leerjaar.
475.4 --- Wiskunde --- Hoogbegaafdheid --- Wiskunde basisonderwijs leermiddelen --- Schoolbooks - Didactic material --- Wiskunde ; basisonderwijs ; leermiddelen
Choose an application
Cd-rom bij de kopieermap voor het eerste leerjaar. Kopieermap voor het eerste leerjaar.
475.4 --- Wiskunde --- Hoogbegaafdheid --- Wiskunde basisonderwijs leermiddelen --- Schoolbooks - Didactic material --- Wiskunde ; basisonderwijs ; leermiddelen
Choose an application
Cd-rom bij de kopieermap voor het tweede leerjaar. Kopieermap voor het tweede leerjaar.
475.4 --- Wiskunde --- Hoogbegaafdheid --- Wiskunde basisonderwijs leermiddelen --- Schoolbooks - Didactic material --- Wiskunde ; basisonderwijs ; leermiddelen
Listing 1 - 10 of 11 | << page >> |
Sort by
|