Listing 1 - 10 of 15 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
90-276-1403-2
Lezen --- Lager onderwijs --- 5e leerjaar lager onderwijs --- #BSCH: vak: Nederlands --- 371.67 --- 373.3 --- #PBIB:+111.14 --- Nederlands --- schoolboeken --- lezen --- voortgezet lezen --- 475.26 --- 475.2 --- 475.12 --- Handboek/cursus --- moedertaal: handboek lagere school --- Nederlandse taal ; basisonderwijs ; leermiddelen --- Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografisch instrumentarium --- Lager en basisonderwijs --- Vakdidactiek : Nederlands : Lager onderwijs --- didactiek basisonderwijs - Nederlands : lezen --- didactiek basisonderwijs - Nederlands --- Schoolbooks - Didactic material --- Contains audio-visual material --- Schrijven --- Spel --- Lezen. --- Basisonderwijs.
Choose an application
90-276-1401-6
371.67 --- 373.3 --- #BSCH: vak: Nederlands --- #PBIB:+111.14 --- Nederlands --- Lezen --- schoolboeken --- lezen --- voortgezet lezen --- 475.26 --- 475.2 --- 475.12 --- Handboek/cursus --- Moedertaal: handboeken lagere school --- Nederlandse taal ; basisonderwijs ; leermiddelen --- Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografisch instrumentarium --- Lager en basisonderwijs --- Vakdidactiek : Nederlands : Lager onderwijs --- didactiek basisonderwijs - Nederlands : lezen --- didactiek basisonderwijs - Nederlands --- Schoolbooks - Didactic material --- Contains audio-visual material --- Lager onderwijs --- 3e leerjaar lager onderwijs --- Schrijven --- Spel --- Lezen. --- Basisonderwijs.
Choose an application
Leesmethode waarin naast het cognitieve aspect van lezen in de vorm van technisch lezen, begrijpend lezen en verwerken van informa tie ook aandacht besteed wordt aan het affectieve aspect (leesbevord.)
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
In het basisonderwijs wordt niet veel aandacht besteed aan poëzie. Bovendien worden gedichten vaak alleen maar gebruikt om bepaalde vaardigheden te oefenen: begrijpend lezen, voorlezen, voordragen. Deze brochure gaat over Poëzie onderwijs, waarbij het gedicht zelf echt centraal staat. Het doel van dergelijk onderwijs is o kinderen inaanraking te brengen met poëzie en hen het poëtische van een gedicht te laten beleven.
Didactics of Dutch --- Didactics of primary education --- Poetry --- Dutch literature --- didactiek --- poëzie --- leesbevordering --- jeugdliteratuur --- lager onderwijs --- Jeugdpoëzie --- Lager onderwijs --- Nederlands --- Lezen --- Didactiek --- 475.2 --- Basisonderwijs --- Poëzie --- basisonderwijs : didactiek : nederlands (ler) --- basisschool : poëzie (ler) --- Poëzie ; basisonderwijs --- 475.22 --- Poëzie : basisonderwijs --- didactiek lagere school --- Taalonderwijs; Nederlandse taal --- Schrijven --- Spel --- Dialect --- Etymologie --- Fonetiek --- Idioom --- Zinsleer --- Linguïstiek --- Vlaams --- Vlaanderen --- Emigratie --- Methodologie
Choose an application
90-276-1400-8
371.67 --- 373.3 --- #BSCH: vak: Nederlands --- #PBIB:+111.14 --- Nederlands --- Lezen --- schoolboeken --- lezen --- 475.26 --- 475.2 --- voortgezet lezen --- 475.12 --- Handboek/cursus --- handboeken lagere school --- moedertaal --- Moedertaal: kopieerbladen --- Nederlandse taal ; basisonderwijs ; leermiddelen --- Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografisch instrumentarium --- Lager en basisonderwijs --- Vakdidactiek : Nederlands : Lager onderwijs --- didactiek basisonderwijs - Nederlands : lezen --- didactiek basisonderwijs - Nederlands --- Schoolbooks - Didactic material --- Contains audio-visual material --- Lager onderwijs --- 2e leerjaar lager onderwijs --- Schrijven --- Spel --- Lezen. --- Basisonderwijs.
Listing 1 - 10 of 15 | << page >> |
Sort by
|