Listing 1 - 10 of 15 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Wenken voor het creëren van een positief bedrijfsimago door middel van geïntegreerd gebruik van communicatiemiddelen.
Branding (Marketing). --- Corporate identity. --- Corporate image. --- Reputatie. --- bedrijfsimago --- imago --- Organization theory --- bedrijfscommunicatie --- merkimago --- Mass communications --- #SBIB:309H250 --- #SBIB:309H252 --- 366.42 --- communicatiemanagement --- reputatiemanagement --- Interne en externe communicatie: algemene werken --- Externe communicatie (incl. public relations) --- Organisatieleer --- Massacommunicatie --- bedrijfscommunicatie. --- bedrijfsimago. --- communicatiemanagement. --- reputatiemanagement. --- Interne en externe communicatie: algemene werken. --- Externe communicatie (incl. public relations). --- Communicatiemanagement. --- Public relations --- Corporate communication --- Identiteit --- Profiel en imago --- Huisstijl --- Casestudies --- Corporate image --- Profiel --- Casestudy --- Imago
Choose an application
Corporate communication --- Communicatiestrategieën --- Communicatiemanagement --- Bedrijfscommunicatie --- Marketingcommunicatie --- Reputaties --- Corporate image --- Communicatiestrategie --- Reputatie
Choose an application
Organization theory --- Mass communications --- Corporate communication --- Communicatiestrategieën --- Communicatiemanagement --- Bedrijfscommunicatie --- Marketingcommunicatie --- Communication and culture --- Communication in management --- Communication in marketing --- #SBIB:011.AANKOOP --- #SBIB:309H250 --- #KVHA:Communicatie; Engels --- Marketing --- Communication in industry --- Managerial communication --- Management --- Culture and communication --- Culture --- Interne en externe communicatie: algemene werken --- Communicatiestrategie
Choose an application
328.182 --- #SBIB:35H502 --- 328.182 Actiegroepen buiten het parlement. Belangengroepen. Elite. Politieke pressiegroepen. Influentials. Invloed van economische en politieke pressiegroepen. --- Actiegroepen buiten het parlement. Belangengroepen. Elite. Politieke pressiegroepen. Influentials. Invloed van economische en politieke pressiegroepen. --- Bestuur en samenleving: overheidscommunicatie --- Theses --- Information (administration) Informatie (overheidsdiensten) --- Pays-Bas Nederland --- Presse Pers --- Action administrative Administratieve actie --- Cadres Kaderleden --- Public administration --- Advertising. Public relations --- overheidsvoorlichting --- Netherlands --- Actiegroepen buiten het parlement. Belangengroepen. Elite. Politieke pressiegroepen. Influentials. Invloed van economische en politieke pressiegroepen
Choose an application
Om succesvol te kunnen zijn, is iedere organisatie afhankelijk van duurzame relaties, met zowel interne als externe groepen. Zonder financiers, afnemers en medewerkers kun je als organisatie niet overleven. En al die interne en externe stakeholders doen natuurlijk het liefst zaken met organisaties die ze waarderen. Hoe zorg je er nu voor dat jouw organisatie de meeste credits krijgt ? De alignment-factor laat aan de hand van vier stappen zien hoe je als communicatieprofessional voor jouw organisatie duurzame relaties opbouwt en ze op langere termijn onderhoudt. - Verzamel informatie en zorg dat je goed inzicht krijgt in je reputatie, de publieke opinie, het gedrag van medewerkers, je identiteit en strategische doelen. - Kies een marsroute, neem positie en kies een helder doel. Duurzame relaties opbouwen kan op twee manieren: de zachte of de harde, onderhandelend of ... confronterend. - Communiceer je marsroute, positie en doelen vervolgens op een aansprekende manier, zodat je het onderhandelen of confronteren ondersteunt. - Toon je successen en wees accountable: zorg dat je op het niveau van de raad van bestuur kunt uitleggen wat de effecten zijn van je inspanningen om duurzame relaties tot stand te brengen. Bron : http://www.academicservice.nl
Business policy --- Personnel management --- interne communicatie --- interne marketing --- personeelsmanagement --- bedrijfsorganisatie --- strategisch beleid --- Relatiemarketing --- Relatie --- Communicatie --- Netwerkmarketing --- Corporate communication --- Interne communicatie --- Communicatiestrategie
Choose an application
Organization theory --- Mass communications --- bedrijfsimago --- bedrijfscommunicatie
Choose an application
Business policy --- Personnel management --- interne communicatie --- interne marketing --- personeelsmanagement --- bedrijfsorganisatie --- strategisch beleid
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Business policy --- bedrijfsbeleid --- Bedrijfsbeleid --- bedrijfsimago --- Corporate communication --- Communicatiestrategieën --- Communicatiemanagement --- Bedrijfscommunicatie --- Marketingcommunicatie --- Reputaties --- Corporate image --- Branding --- Management --- 658.8 --- reputatiemanagement --- management --- organisatieleer --- 366.4 --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- bedrijfsleiding, management --- Communicatiestrategie --- Reputatie
Listing 1 - 10 of 15 | << page >> |
Sort by
|