Narrow your search
Listing 1 - 10 of 15 << page
of 2
>>
Sort by

Book
Identiteit en imago : recente inzichten in corporate communication : theorie en praktijk
Author:
ISBN: 9789052617640 9052617643 Year: 2010 Publisher: Den Haag Academic Service


Book
Corporate communication : het managen van reputatie
Author:
ISBN: 9014078986 Year: 2001 Publisher: Alphen aan den Rijn Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Strategic corporate communication : a selection of articles by Belgian and Dutch authors in leading international journals
Author:
ISBN: 9014061765 Year: 2000 Publisher: Alphen aan den Rijn Samsom Uitgeverij


Book
De alignment-factor : bouwen aan duurzame relaties
Author:
ISBN: 9789052619231 9789052619620 Year: 2012 Publisher: Amsterdam Academic Service

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Om succesvol te kunnen zijn, is iedere organisatie afhankelijk van duurzame relaties, met zowel interne als externe groepen. Zonder financiers, afnemers en medewerkers kun je als organisatie niet overleven. En al die interne en externe stakeholders doen natuurlijk het liefst zaken met organisaties die ze waarderen. Hoe zorg je er nu voor dat jouw organisatie de meeste credits krijgt ? De alignment-factor laat aan de hand van vier stappen zien hoe je als communicatieprofessional voor jouw organisatie duurzame relaties opbouwt en ze op langere termijn onderhoudt. - Verzamel informatie en zorg dat je goed inzicht krijgt in je reputatie, de publieke opinie, het gedrag van medewerkers, je identiteit en strategische doelen. - Kies een marsroute, neem positie en kies een helder doel. Duurzame relaties opbouwen kan op twee manieren: de zachte of de harde, onderhandelend of ... confronterend. - Communiceer je marsroute, positie en doelen vervolgens op een aansprekende manier, zodat je het onderhandelen of confronteren ondersteunt. - Toon je successen en wees accountable: zorg dat je op het niveau van de raad van bestuur kunt uitleggen wat de effecten zijn van je inspanningen om duurzame relaties tot stand te brengen. Bron : http://www.academicservice.nl


Book
Identiteit en imago : recente inzichten in corporate communication : theorie & praktijk
Author:
Year: 2004 Publisher: Schoonhoven Academic Service

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Digital
De alignment-factor : bouwen aan duurzame relaties
Author:
ISBN: 9789052619231 9789052619620 Year: 2012 Publisher: Den Haag Academic Service

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Identiteit en imago : grondslagen van corporate communication.
Author:
ISBN: 9052611459 Year: 1996 Publisher: Schoonhoven Academic service

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Book
Handboek corporate communication
Author:
Year: 1990 Publisher: Deventer Van Loghum Slaterus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Book
Reputatiemanagement: hoe succesvolle ondernemingen bouwen aan sterke reputaties
Authors: ---
ISBN: 9043009113 Year: 2004 Publisher: Amsterdam Pearson Education

Listing 1 - 10 of 15 << page
of 2
>>
Sort by