Listing 1 - 9 of 9 |
Sort by
|
Choose an application
In zeven hoofdstukken behandelen de auteurs zeven belangrijke doelgroepen waarmee de organisatie of het bedrijf relaties onderhoudt. Daaraan voorafgaand besteden zij aandacht aan de rol van communicatie als beleidsinstrument en aan het belang van planmatig communiceren. In de afsluitende hoofdstukken gaan ze in op het organiseren van de bedrijfscommunicatie. Verder vindt u een overzicht van de verschillende communicatiemedia.
PR (public relations) --- Advertising. Public relations --- Organization theory --- bedrijfscommunicatie --- Mass communications --- #KVHA:Bedrijfscommunicatie; Nederlands --- #KVHA:PR; Nederlands --- E090494.jpg --- Public relations ; ondernemingen --- Bedrijfscommunicatie en management --- Lobby's --- Bedrijfscommunicatie en management. --- Bedrijfscommunicatie. --- Lobby's. --- 659.4 --- PR --- 091 --- #SBIB:309H250 --- Bedrijfscommunicatie --- Public relations --- 659.4 Public relations (PR) --- Public relations (PR) --- public relations --- Interne en externe communicatie: algemene werken --- Externe communicatie --- Public relations. --- Reclame. --- Ondernemingen.
Choose an application
Choose an application
Choose an application
schriftelijke communicatie --- zakelijk schrijven --- bedrijfscommunicatie --- Mass communications --- communicatie in organisaties --- bedrijfsbladen --- #SBIB:309H517 --- #SBIB:309H250 --- #ECO:04.03:sectoren communicatie --- 658.3 --- 007.2 --- 65.012 --- Verbale communicatie: sociale psychologie van de taal en de interactie, psycholinguistiek --- Interne en externe communicatie: algemene werken --- Personnel. Human factor. Human relations (Staff relations. Personal or interpersonal relations). Working atmosphere --- 658.3 Personnel. Human factor. Human relations (Staff relations. Personal or interpersonal relations). Working atmosphere
Choose an application
De belangrijkste bedrijfsmedia worden behandeld : brief, circulaire, folder, brochure, persbericht, jaarverslag.
communication [function] --- teksten schrijven --- bedrijfscommunicatie --- copywriting --- communicatie --- Mass communications --- Presse d'entreprise Bedrijfspublicaties --- Information (gestion) Informatie (management) --- Communication écrite Schriftelijke communicatie --- Communication Communicatie --- zakelijke communicatie --- Nederlands --- 374.2 --- Communicatie in en door de onderneming --- Nederlands, schriftelijke communicatie --- Public relations --- 651.7 )* NEDERLANDSE HANDELSCORRESPONDENTIE --- advertenties --- correspondentie --- handelscorrespondentie --- taalkunde --- verslagen --- 651.7 --- Bedrijfscommunicatie --- Nederlandse zakelijke communicatie --- Schrijven --- Tekstschrijven --- Personeelsbladen --- Direct mail --- Jaarverslagen --- Bedrijfsjournalistiek --- Persberichten --- Schriftelijke communicatie --- Schriftelijke communicatie.
Choose an application
Choose an application
zakentaal --- Advertising. Public relations --- bedrijfscommunicatie --- teksten schrijven --- Mass communications --- Communication écrite Schriftelijke communicatie --- Presse d'entreprise Bedrijfspublicaties --- Bedrijfscommunicatie --- Schrijven --- Tekstschrijven --- Personeelsbladen --- Direct mail --- Jaarverslagen --- Bedrijfsjournalistiek --- Persberichten --- 803.93 --- 82.081 --- copywriting --- zakelijke communicatie --- communicatiemanagement --- communicatie --- 366.42 --- 82.081 Creatief schrijven --- Creatief schrijven --- 803.93 Nederlands. Nederlandse taalkunde --- Nederlands. Nederlandse taalkunde --- Personeelsblad --- Jaarverslag --- Persbericht --- Grafische sector
Choose an application
Public relations --- #KVHA:Public relations --- E951836.jpg --- Reclame. Public relations --- 659.4 --- KVH-AND --- 000.1 --- 659 --- 659.4 Public relations (PR) --- Public relations (PR) --- Algemene werken --- PR (public relations) --- Advertising. Public relations
Choose an application
Listing 1 - 9 of 9 |
Sort by
|