Narrow your search

Library

Arteveldehogeschool (2)

AP (1)

FARO (1)

Hogeschool Gent (1)

Thomas More Kempen (1)

Thomas More Mechelen (1)

UCLL (1)

UHasselt (1)

Vlerick Business School (1)


Resource type

book (3)


Language

Dutch (3)


Year
From To Submit

2004 (1)

2000 (1)

1997 (1)

Listing 1 - 3 of 3
Sort by

Book
Operationele marketing : het 7-stappenplan voor marktbewerking
Author:
ISBN: 9043008680 Year: 2004 Publisher: Amsterdam Pearson Education

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

-430-0868-0


Book
Het managen van klanteninteractie
Author:
ISBN: 9014062893 Year: 2000 Publisher: Alphen aan den Rijn Samsom Uitgeverij

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het managen van klanteninteractie, de essentie van campagne management, is de rode draad van dit boek. Het beschrijft direct marketing als een methodiek van werken. Elk klantencontact genereert een opeenvolging van nieuwe activiteiten en nieuwe klantcontacten. De lerende marketingorganisatie is dan ook het sleuterwoord om een klentgericht marketingbeleid in praktijk te brengen. Daarnaast gaat het over het optimaliseren vanklantprocessen: hoe verhoog je de winstgevendheid van de klantendatabase en de effectiviteit van de communicatie? (Bron: covertekst)


Book
Klantenkaarten en klantprogramma's
Authors: --- ---
Year: 1997 Publisher: Deventer Kluwer BedrijfsInformatie

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Listing 1 - 3 of 3
Sort by