Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|
Choose an application
-430-0868-0
Marketing --- Business management --- Marketingmodellen --- Marketingplanning --- #KVHB:Marketing --- 658.8 --- Bedrijfskunde --- Marketingmodel --- Financiewezen
Choose an application
Het managen van klanteninteractie, de essentie van campagne management, is de rode draad van dit boek. Het beschrijft direct marketing als een methodiek van werken. Elk klantencontact genereert een opeenvolging van nieuwe activiteiten en nieuwe klantcontacten. De lerende marketingorganisatie is dan ook het sleuterwoord om een klentgericht marketingbeleid in praktijk te brengen. Daarnaast gaat het over het optimaliseren vanklantprocessen: hoe verhoog je de winstgevendheid van de klantendatabase en de effectiviteit van de communicatie? (Bron: covertekst)
Klantgericht ondernemen --- Klantendienst --- Klantentevredenheid --- Marketing --- Relatiemarketing --- E100730.jpg --- Klantenbinding --- Financiewezen
Choose an application
Marketing --- interactieve media --- marketing
Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|