Listing 1 - 10 of 44 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Orthopedagogics --- theoretische pedagogiek --- orthopedagogiek --- #GSDBP --- Orthopedagogiek --- handboeken en inleidingen --- handboeken en inleidingen. --- Handboeken en inleidingen.
Choose an application
27697
observatietechnieken --- Orthopedagogics --- kinderen met een beperking --- spelbegeleiding --- Recreation. Games. Sports. Corp. expression --- 460.9 --- hulpverlening --- kinderen met problemen --- opvoeding --- orthopedagogiek --- orthopedie --- sociale vaardigheden --- spelend leren --- speltherapie --- Overige onderwerpen orthopedagogiek --- Spelen --- Kinderen --- Spel --- Kind --- Jeugd --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie
Choose an application
Kinderen met autisme en een verstandelijke handicap hebben allen ernstige communicatieproblemen. Zij voelen, proeven, ruiken, zien en horen, maar kunnen datgene wat ze waarnemen niet tot een betekenisvol geheel samenvoegen. Daardoor begrijpen ze onvoldoende wat de omgeving van hen vraagt. Kinderen met autisme snappen onze wereld, onze 'taal' niet. Zij hebben ANDERE woorden nodig####In de opvoeding en begeleiding van kinderen met autisme en een verstandelijke handicap is ondersteunende communicatie een onmisbaar hulpmiddel. Ondersteunende communicatie is echter enkel zinvol als het systematisch in alle situaties wordt doorgevoerd: thuis, in de groep en in de verschillende therapiesessies.####Deze videoband is speciaal voor ouders en begeleiders van kinderen met autisme en een verstandelijke handicap. Da videoband is voorzien van een brochure waarin het gebruik van ondersteunende communicatie wordt onderbouwd en toegelicht.
Listing 1 - 10 of 44 | << page >> |
Sort by
|