Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|
Choose an application
De pop-upstore is hot. Het tijdelijke karakter creëert een gevoel van 'ik moet er nu bij zijn'. Bij de organisatie van een geslaagde pop-up komt echter heel wat kijken. Pop-Up Stor(i)eg van dit boek; het staat op leuke verhalen, maar ook meer dan dat. Het reikt ondernemers, pandeigenaars en winkelkernen ideeën en concrete stappenplannen aan. De voorbereiding is namelijk cruciaal. Wat wil je precies bereiken ? Hoe wil je dat je winkel eruitziet ? Hoe ga je communiceren over je initiatief ? Welke formaliteiten moet je in orde brengen ? Op deze en nog vele andere vragen vind je een antwoord in dit boek.Bron : http://www.bol.com
Winkelmanagement --- Pop-up stores. --- Applied marketing --- winkels --- Distribution strategy --- zakenrecht --- vastgoed --- retailmarketing --- Law of real property --- Belgium --- Magasins temporaires --- 658.11 --- Soorten ondernemingen, ondernemingsvormen --- Winkelformules --- Detailhandel --- Marketing --- Ondernemerschap --- Verkoop --- Winkelformule --- Financiewezen
Choose an application
Vlaamse industrie zet de krijtlijnen uit Vlaamse koplopers in industrieel ondernemen Onze industrie ondergaat fundamentele veranderingen. Een diversere marktvraag en de exponentiële groei van data, nieuwe software en hoogtechnologische producten maken onze bedrijfsvoering steeds complexer. Lead Companies banen hun weg door dat veranderende landschap en creëren vooruitgang met een vernieuwende aanpak. De Lead Company zet daarbij zelf belangrijke langetermijntrends en overwint zo de concurrentiedruk. Dit boek bundelt de ervaring en inzichten van vijftig executives uit de Vlaamse industrie. Via hun getuigenissen biedt Lead Companies inspiratie voor ondernemers om internationaal een vooraanstaande positie te kunnen innemen. Dit boek beschrijft op inspirerende wijze de cultuuromslag die nodig is om de transformatie van onze industrie vorm te geven en de toekomst van onze productiebedrijven veilig te stellen. Jo De Backer, CEO Niko Group Lead Companies beschrijft hoe Vlaamse kmos doorgroeien tot succesvolle wereldspelers. Vlaamse ondernemers hebben wereldklasse. Met de juiste competenties in huis kunnen ze dromen waarmaken. Chris Van Doorslaer, CEO Cartamundi & Trends Manager van het Jaar Bron : http://www.bol.com
familiebedrijven --- Firms and enterprises --- multinationale ondernemingen --- Management --- Ondernemerschap --- Ondernemingen --- Familiebedrijven --- Bedrijfsstrategieën --- Onderneming --- Familiebedrijf --- Bedrijfsstrategie --- Overheidsbeleid
Choose an application
Consumer behavior --- Distribution strategy --- Consommateurs--Satisfaction --- Consumenten [Tevredenheid van de ] --- Consumer satisfaction --- Customer satisfaction --- Verbruikers [Tevredenheid van de ] --- Retail trade --- Marketing
Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|