Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
Strategische en operationele marketingplanning – Kernstof B is uitgegroeid tot een standaardwerk op het gebied van marketingplanning, strategie en management. In het boek is volop aandacht voor strategische issues, de internationale dimensie, B2B en online marketing, van organisatie- naar marketingstrategieën, van competenties naar capabilities naar duurzame concurrentievoordelen. Aan de hand van veel praktische voorbeelden worden de verbanden tussen de verschillende theoretische begrippen inzichtelijk gemaakt. Het boek kenmerkt zich door een integrale onderwijsmethodiek en sluit naadloos aan op de meest recente NIMA-exameneisen (2019). De inhoud van deze nieuwe editie is grondig vernieuwd. Theorieën en voorbeelden zijn geactualiseerd. Onderwerpen als klantwaarden, particuliere en zakelijke klanten, ‘customer journey', businessmodellen, roadmapping, ‘scrum & agile-organiseren', merkstrategie, online performance-indicatoren en dergelijke komen in deze editie nadrukkelijk aan de orde. Meer dan ooit geeft deze zevende druk docenten de inspiratie om aan studenten kritische vragen te stellen en opdrachten te formuleren.
Marketing --- marketing --- marketingstrategie
Choose an application
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|