Narrow your search

Library

AP (2)

KDG (1)


Resource type

digital (2)


Language

Dutch (2)


Year
From To Submit

2019 (1)

2015 (1)

Listing 1 - 2 of 2
Sort by

Digital
Strategische en operationele marketingplanning
Authors: ---
ISBN: 9789001899936 9789001899943 Year: 2019 Publisher: Houten Noordhoff Uitgevers BV

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Strategische en operationele marketingplanning – Kernstof B is uitgegroeid tot een standaardwerk op het gebied van marketingplanning, strategie en management. In het boek is volop aandacht voor strategische issues, de internationale dimensie, B2B en online marketing, van organisatie- naar marketingstrategieën, van competenties naar capabilities naar duurzame concurrentievoordelen. Aan de hand van veel praktische voorbeelden worden de verbanden tussen de verschillende theoretische begrippen inzichtelijk gemaakt. Het boek kenmerkt zich door een integrale onderwijsmethodiek en sluit naadloos aan op de meest recente NIMA-exameneisen (2019). De inhoud van deze nieuwe editie is grondig vernieuwd. Theorieën en voorbeelden zijn geactualiseerd. Onderwerpen als klantwaarden, particuliere en zakelijke klanten, ‘customer journey', businessmodellen, roadmapping, ‘scrum & agile-organiseren', merkstrategie, online performance-indicatoren en dergelijke komen in deze editie nadrukkelijk aan de orde. Meer dan ooit geeft deze zevende druk docenten de inspiratie om aan studenten kritische vragen te stellen en opdrachten te formuleren.


Digital
Strategische en Operationele Marketingplanning : Kernstof B
Authors: --- ---
ISBN: 9789001853167 9001853161 Year: 2015 Publisher: Houten Noordhoff Uitgevers Groningen

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Marketing --- marketing

Listing 1 - 2 of 2
Sort by