Listing 1 - 9 of 9 |
Sort by
|
Choose an application
Dit boek probeert een algemene basis te bieden en toch specifiek in te gaan op zowel public relations als op marketingcommunicatie. Het geeft een actueel overzicht van definities, doelstellingen, instrumenten en raakvlakken van beide communicatiedisciplines.
Communicatie --- Organisaties. --- PR (public relations) --- marketingcommunicatie --- Advertising. Public relations --- communicatiemanagement --- bedrijfscommunicatie --- Public relations --- Handbooks, manuals, etc. --- Marketing --- Communication --- PXL-Business 2014 --- Marketingcommunicatie
Choose an application
Choose an application
Communicatie in marketing --- Public relations --- Handbooks, manuals, etc. --- Organizational behavior --- Management --- PXL-Business 2014 --- communicatiemanagement --- bedrijfscommunicatie --- marketingcommunicatie --- Marketingcommunicatie
Choose an application
Choose an application
Choose an application
De Arteveldehogeschool van Gent verrichtte via een wetenschappelijk project onderzoek naar de behoeften die door de inwoners van vier Oost-Vlaamse gemeenten als prioritair worden gezien. Ze hanteerden een bepaalde methodiek om metingen te verrichten die de behoeften waarop Lokaal Sociaal Beleid dient in te spelen, in kaart te brengen.
Choose an application
Sociaal beleid --- Lokaal beleid --- Diagnose --- Onderzoek (wetenschap) --- Diagnostiek
Choose an application
Sociaal beleid --- OCMW --- Sociaal huis --- Lokaal beleid --- Steden en gemeenten
Choose an application
Oudere --- Voorziening --- Maatschappelijk welzijn --- Sociaal beleid --- Lokaal beleid
Listing 1 - 9 of 9 |
Sort by
|