Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|
Choose an application
Communicatie is een leuk, maar moeilijk vak en erover adviseren is nog uitdagender. De communicatieadviseur van nu moet die twee expertises weten te combineren. En dat in een steeds complexere context: waarin organisaties meer en meer vervlochten raken met hun omgeving, iedereen met iedereen communiceert en legitimatie en vertrouwen niet langer vanzelfsprekend zijn.Dit boek helpt je als communicatieadviseur naar een strategische positie in de organisatie. Het richt zich op communicatieprofessionals aan het begin van hun carrière of die al langer werkzaam zijn en de stap willen maken van uitvoerend naar meer strategisch en beleidsmatig. Het is ook bedoeld voor managers en leidinggevenden die communicatieadviseurs aansturen of een communicatieafdeling moeten inrichten.De Communicatieadviseur laat je ontdekken hoe je met jouw specifieke kennis, kunde en persoonlijkheid bij verschillende typen opdrachten bijdraagt aan het succes van organisaties.Deze derde druk van De communicatieadviseur is volledig herzien en geactualiseerd.Over de auteurKarel A. Winkelaar adviseert bestuurders, coacht communicatietalent en is docent en examinator bij opleidingsinstituut SRM. Hij schreef dit boek vanuit zijn tientallen jaren ervaring met de praktijk van communicatieadvies. Voor deze geheel geactualiseerde derde druk interviewde hij een reeks van toonaangevende vakgenoten en topbestuurders bij ondernemingen, overheid en non-profitorganisaties over hun visie op communicatieadvies en het bereiken van een strategische positie.Bron : http://www.vakmedianetshop.nl
Organization theory --- Mass communications --- Communicatieadvies. --- Communicatie --- Communicatiemanagement --- Organisaties --- Communicatiestrategieën --- Sociale communicatie --- Bedrijfscommunicatie --- Consultants --- Adviesbureaus --- Organisatie --- Communicatiestrategie --- Consultant --- Adviesbureau
Choose an application
Mass communications --- communicatiemanagement --- communicatiestrategie --- bedrijfscommunicatie
Choose an application
Dit praktische zelfcoachboek helpt ambitieuze communicatieadviseurs om de stap te zetten naar een strategische positie. Met de opdrachten in dit boek werk je aan de vermeerdering van jouw eigen waarde als communicatieprofessional en aan de waarde die jij voor je opdrachtgevers hebt. Je investeert in jezelf, in je vaardigheden als adviseur. En je werkt aan je relatie met je opdrachtgevers. Want die moeten uiteindelijk jou op waarde weten te schatten. Zij spelen dan ook een belangrijke rol in de uit te voeren opdrachten. Het Werkboek sluit naadloos aan bij het in 2012 verschenen en lovend besproken boek van Karel A. Winkelaar, De communicatieadviseur op een strategische positie in de organisatie. Het Werkboek is ook los te gebruiken.Bron : http://www.bol.com
Communicatieadvies. --- Coaching --- Communicatiemanagement --- Organisaties --- Communicatiestrategieën --- Sociale communicatie --- Bedrijfscommunicatie --- Consultants --- Adviesbureaus --- Managementvaardigheden --- Organisatie --- Communicatiestrategie --- Consultant --- Adviesbureau
Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|