Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Applied marketing --- merkencontrole --- imago --- marketingcommunicatie --- merkimago --- departement Handelswetenschappen en Bedrijfskunde 08 --- reclame --- merken --- bedrijfsimago --- Reclame --- Merken --- Branding --- Interne marketing --- Merkbeleid --- internal branding --- marketing --- 369.1 --- Human resource management (HRM, personeelsbeleid) --- Organisatieontwikkeling --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- 658.88 --- Toegepaste marketing --- merkenbeleid --- Merk
Choose an application
De doelstelling van onze thesis is een handleiding schrijven over de programma’s die we gebruiken tijdens het uitvoeren van onze proef. Deze programma’s gebruiken we om te kunnen dataloggen op de Crosskart en de Honda Civic. Dataloggen doen we in functie van betere prestaties, dit wil zeggen dat we zowel de bestuurder als het voertuig willen optimaliseren om een zo kort mogelijke rondetijd te bekomen. Voor ons gaat dit voornamelijk over Rallycross. Onder dataloggen verstaat men het volgende: het verzamelen van gegevens, waarna we deze gaan analyseren.
Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|