Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|
Choose an application
Wat is de bedoeling van het KLOSC-model? > Vanuit een visie op onderwijs een instrument aanreiken om het klas -en schoolleven te bevragen. > Een beeld krijgen over de belangrijkste aspecten ervan. > Zicht krijgen op de positieve elementen in het klas -en schoolleven en de knelpunten blootleggen. > Prioritaire knelpunten van het klas -en schoolleven aanpakken gericht op de optimalisering van de onderwijskwaliteit. Dit kan gebeuren door interventies van de individuele leerkracht of van het hele team. Voor wie? Voor individuele onderwijsgevenden of teams uit: het gewoon kleuteronderwijs, het gewoon lager onderwijs, het gewoon basisonderwijs, het buitengewoon basisonderwijs Het instrument kan individueel of door alle teamleden worden ingevuld. Vanuit welke visie doen we aan zelfevaluatie? Zelfevaluatie is volgens PADO: een gestructureerde sterkte-zwakteanalyse realiseren; om een zicht te krijgen op de onderwijskwaliteit van de school; met het doel de goede aspecten te bestendigen en de zwakkere punten te verbeteren; binnen het traject dat de school zelf uitzet.
Choose an application
ZelfEvaluatie Gok-werking
Gelijke onderwijskansen --- 454.4 --- Zelfevaluatie ; onderwijs --- Zelfevaluatiemiddelen --- GOK --- Kwaliteitszorg --- #KVHB:Testotheek TP --- #KVHB:Varia --- #KVHB:School --- #KVHB:GOK --- #KVHB:Zelfevaluatie --- 450.42 --- Controle --- Gelijke onderwijskansen (GOK) --- Zelfevaluatie --- Onderwijssociologie --- GOK. --- Kwaliteitszorg. --- Kansarme jeugd ; onderwijs --- Contains audio-visual material
Choose an application
Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|