Listing 1 - 10 of 17 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
De communicatie-kwaliteitsmeter voor gemeenten is een nieuw instrument, dat door communicatieadviseurs benut kan worden om met een brede blik naar de communicatiekwaliteit van hun organisatie te bekijken. Ook is het een stimulans om de bijdrage van communicatie aan het gemeentelijk beleid te optimaliseren.
Communicatie --- Overheidscommunicatie --- Gemeentevoorlichting --- Steden en gemeenten --- Methodologie --- Lokale overheid --- Bestuurders --- Politiek --- Nederland --- Verkiezingen --- overheidsinformatie --- gemeentebeleid --- kwaliteit --- gemeentepolitiek --- 335 --- Gemeente, Voorlichting --- Bestuurder --- Vietnam --- Zuid-Afrika --- Kust --- Maatschappij --- Film --- Literatuur --- Voorlichting
Choose an application
Communicatiebeleid --- Organisaties --- Integrale kwaliteitszorg --- Scorecard --- Kwaliteitsmanagement --- Managementtechnieken --- Accountability --- 695 Communicatie --- 098 Bedrijfskunde --- communicatie --- management --- kwaliteitsbewaking --- BSC --- communicatiemanagement --- 366.42 --- communication --- balanced scorecard --- Organisatie
Choose an application
Public relations --- Perceptie --- Organisaties --- Profiel en imago --- Corporate image --- Communicatie --- Reputaties --- Imagomanagement --- Prestatiemetingen --- #SBIB:309H252 --- Externe communicatie (incl. public relations) --- Organisatie --- Profiel --- Reputatie --- Prestatiemeting --- Imago --- Middenveld
Choose an application
Iedereen kent de voorbeelden van organisaties waar grote publiekscampagnes ingezet worden, terwijl tegelijkertijd massaontslagen worden aangekondigd. En van bedrijven die zich in eigen land profileren als betrouwbaar en degelijk, terwijl zij elders in de wereld gebruikmaken van kinderarbeid, of de oorzaak zijn van milieuvervuiling. Afnemers willen tegenwoordig niet alleen informatie over producten, maar ook over het productieproces, gevolgen voor milieu en arbeidsomstandigheden. In een samenleving die zich in toenemende mate laat kenschetsen als informatiesamenleving, dienen bedrijven rekening te houden met een steeds kritischer omgeving. Bovenstaande voorbeelden illustreren de noodzaak voor geïntegreerde communicatie. De drie domeinen concerncommunicatie, interne communicatie en marketingcommunicatie worden in dit boek op integrale wijze benaderd. Daarbij is de functie die communicatie heeft voor een organisatie steeds het uitgangspunt. Geïntegreerde communicatie is een basisboek waarin deze nieuwe, integrale benadering op praktische wijze wordt uitgewerkt en onderbouwd. Het biedt een gedegen inleiding voor (aankomend) communicatiespecialisten en bedrijfskundigen. Bron : http://www.bol.com
Choose an application
Aan de orde komen achtereenvolgens communicatie voor een organisatie, concerncommunicatie, interne communicatie, marketingcommunicatie, informatieverwerking bij de ontvanger, communicatieonderzoek, organisatie van de communicatie en communicatie in internationaal perspectief. De uitgave bevat praktijkvoorbeelden, een literatuuropgave en een voorbeeld van een communicatieplan. De auteurs zijn communicatieadviseur en mede-eigenaar van een communicatieadviesbureau. Deze druk is op een enkel punt aangepast ten opzichte van de vorige druk, maar kent geen grote wijzigingen. Het boek is bestemd voor (aankomende) communicatiespecialisten en bedrijfskundigen en geeft een gedegen overzicht van de verschillende aspecten van communicatie. © NBD Biblion
Applied marketing --- interne communicatie --- communicatiemanagement --- marketingcommunicatie --- bedrijfscommunicatie --- PXL-Business 2018 --- organisatiekunde --- Personeelsmanagement.
Choose an application
Integrated communication explains a new approach of communication and focuses on the communication needs of profit and non-profit organisations and their social environment.The authors outline three domains: concern, internal and marketing communication, described from the starting point of the communication needs of organisations. Subsequently, an integral approach is used to discuss information processing by the receiver, communication research, organisation of communication, and communication in an international perspective.The theoretical basis is clarified by means of case studies and assignments.This is a completely revised version, where new developments in communication have been added (such as the functioning of social media). In addition, an important component of accountability in communication is added, including a scorecard for communication. Bron : http://www.bol.com
Communication in organizations --- Communication in management --- Business communication --- Communication dans les organisations --- Communication en gestion --- Communication dans l'entreprise --- Geïntegreerde communicatie --- Concerncommunicatie --- Interne communicatie --- Marketingcommunicatie --- Communicatie-onderzoek --- Communicatiemanagement --- Interculturele communicatie
Choose an application
Communicatiebeleid --- Organisaties --- Integrale kwaliteitszorg --- Scorecard --- Kwaliteitsmanagement --- Managementtechnieken --- Accountability --- Balanced Scorecard (BSC). --- Communicatiemanagement. --- Management. --- Organisatie
Choose an application
658.8 --- 659.3 --- #SBIB:034.AANKOOP --- #SBIB:309H250 --- concerncommunicatie --- interne communicatie --- marketingcommunicatie --- marketing --- ondernemingen --- 091 --- 659.3 Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Interne en externe communicatie: algemene werken --- public relations --- Applied marketing --- Mass communications
Choose an application
Personnel management --- Mass communications --- 658.8 --- 659.3 --- Internet communicatie ; ondernemingen --- Externe communicatie ; ondernemingen --- Marketing --- 659.3 Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution
Choose an application
Aan de orde komen achtereenvolgens communicatie voor een organisatie, concerncommunicatie, interne communicatie, marketingcommunicatie, informatieverwerking bij de ontvanger, communicatieonderzoek, organisatie van de communicatie en communicatie in internationaal perspectief. De uitgave bevat praktijkvoorbeelden, een literatuuropgave en een voorbeeld van een communicatieplan. De auteurs zijn communicatieadviseur en mede-eigenaar van een communicatieadviesbureau. Deze druk is op een enkel punt aangepast ten opzichte van de vorige druk, maar kent geen grote wijzigingen. Het boek is bestemd voor (aankomende) communicatiespecialisten en bedrijfskundigen en geeft een gedegen overzicht van de verschillende aspecten van communicatie. © NBD Biblion
Applied marketing --- interne communicatie --- communicatiemanagement --- marketingcommunicatie --- bedrijfscommunicatie --- Personeelsmanagement. --- Interne communicatie --- ondernemingen --- Externe communicatie --- Marketing
Listing 1 - 10 of 17 | << page >> |
Sort by
|