Listing 1 - 10 of 19 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Oefenschriften en extra Bingeloefeningen met verdiepende opdrachten. Leerlingen oefenen verder op reeds aangebrachte leerstof. Dat maakt dat ze hun eigen werk kunnen plannen, hierover reflecteren en doelgericht verder werken na de rekenles. De oefeningen zijn van een haalbaar niveau wat zelfstandig werk mogelijk maakt.> Zelfstandig aan de slag: verder oefenen op reeds aangebrachte leerstof.> Planmatig werken: met een eenvoudig planningsdocument plannen de leerlingen hun eigen werk. Aandacht voor zelfevaluatie en zelfreflectie.> Doelgericht werken: opdrachten worden als begrijpbare doelen geformuleerd en staan verzameld op het planningsdocument. Met één oogopslag volg je als leerkracht op aan welke doelen wordt gewerkt.> Haalbaar: leerlingen kunnen zelfstandig aan de slag zonder hulp van de leerkracht. Opdrachten zijn verbredend maar van een gemakkelijker niveau dan het verrijkingsaanbod.https://rekenmaar.be/nl/materiaal/reken-maar-verder
#BSCH: vak: rekenen --- #BSCH: vak: wiskunde (algebra, meetkunde) --- Schoolbooks - Didactic material --- 475.4 --- Wiskunde --- Lager onderwijs --- Basisonderwijs --- 1e leerjaar lager onderwijs
Choose an application
Oefenschriften en extra Bingeloefeningen met verdiepende opdrachten. Leerlingen oefenen verder op reeds aangebrachte leerstof. Dat maakt dat ze hun eigen werk kunnen plannen, hierover reflecteren en doelgericht verder werken na de rekenles. De oefeningen zijn van een haalbaar niveau wat zelfstandig werk mogelijk maakt.> Zelfstandig aan de slag: verder oefenen op reeds aangebrachte leerstof.> Planmatig werken: met een eenvoudig planningsdocument plannen de leerlingen hun eigen werk. Aandacht voor zelfevaluatie en zelfreflectie.> Doelgericht werken: opdrachten worden als begrijpbare doelen geformuleerd en staan verzameld op het planningsdocument. Met één oogopslag volg je als leerkracht op aan welke doelen wordt gewerkt.> Haalbaar: leerlingen kunnen zelfstandig aan de slag zonder hulp van de leerkracht. Opdrachten zijn verbredend maar van een gemakkelijker niveau dan het verrijkingsaanbod.https://rekenmaar.be/nl/materiaal/reken-maar-verder
#BSCH: vak: rekenen --- #BSCH: vak: wiskunde (algebra, meetkunde) --- Schoolbooks - Didactic material --- 475.4 --- Wiskunde --- Lager onderwijs --- Basisonderwijs --- 4e leerjaar lager onderwijs --- 3e leerjaar lager onderwijs
Choose an application
Oefenschriften en extra Bingeloefeningen met verdiepende opdrachten. Leerlingen oefenen verder op reeds aangebrachte leerstof. Dat maakt dat ze hun eigen werk kunnen plannen, hierover reflecteren en doelgericht verder werken na de rekenles. De oefeningen zijn van een haalbaar niveau wat zelfstandig werk mogelijk maakt.> Zelfstandig aan de slag: verder oefenen op reeds aangebrachte leerstof.> Planmatig werken: met een eenvoudig planningsdocument plannen de leerlingen hun eigen werk. Aandacht voor zelfevaluatie en zelfreflectie.> Doelgericht werken: opdrachten worden als begrijpbare doelen geformuleerd en staan verzameld op het planningsdocument. Met één oogopslag volg je als leerkracht op aan welke doelen wordt gewerkt.> Haalbaar: leerlingen kunnen zelfstandig aan de slag zonder hulp van de leerkracht. Opdrachten zijn verbredend maar van een gemakkelijker niveau dan het verrijkingsaanbod.https://rekenmaar.be/nl/materiaal/reken-maar-verder
#BSCH: vak: rekenen --- #BSCH: vak: wiskunde (algebra, meetkunde) --- Schoolbooks - Didactic material --- 475.4 --- Wiskunde --- Lager onderwijs --- Basisonderwijs --- 6e leerjaar lager onderwijs
Choose an application
Wiskunde volgens de ijsbergmethodiek
Schoolbooks - Didactic material --- Wiskundige initiatie --- Wiskunde --- Lager onderwijs --- Wiskunde ; basisonderwijs --- Wiskunde ; basisonderwijs ; leermiddelen --- Handpoppen --- Krabben --- Ijsbergrekenen --- Basisonderwijs --- 2e leerjaar lager onderwijs
Choose an application
Wiskunde volgens de ijsbergmethodiek
Wiskunde ; basisonderwijs ; leermiddelen --- Ijsbergrekenen --- Wiskunde --- Lager onderwijs --- Basisonderwijs --- 5e leerjaar lager onderwijs
Choose an application
Oefenschriften en extra Bingeloefeningen met verdiepende opdrachten. Leerlingen oefenen verder op reeds aangebrachte leerstof. Dat maakt dat ze hun eigen werk kunnen plannen, hierover reflecteren en doelgericht verder werken na de rekenles. De oefeningen zijn van een haalbaar niveau wat zelfstandig werk mogelijk maakt.> Zelfstandig aan de slag: verder oefenen op reeds aangebrachte leerstof.> Planmatig werken: met een eenvoudig planningsdocument plannen de leerlingen hun eigen werk. Aandacht voor zelfevaluatie en zelfreflectie.> Doelgericht werken: opdrachten worden als begrijpbare doelen geformuleerd en staan verzameld op het planningsdocument. Met één oogopslag volg je als leerkracht op aan welke doelen wordt gewerkt.> Haalbaar: leerlingen kunnen zelfstandig aan de slag zonder hulp van de leerkracht. Opdrachten zijn verbredend maar van een gemakkelijker niveau dan het verrijkingsaanbod.https://rekenmaar.be/nl/materiaal/reken-maar-verder
Wiskunde --- Basisonderwijs --- Lager onderwijs --- 6e leerjaar lager onderwijs
Choose an application
Wiskunde --- Lager onderwijs --- Wiskunde ; basisonderwijs --- 475.51 --- 510.3 --- wiskunde --- leerboeken --- lager onderwijs --- 475.4 --- Schoolbooks - Didactic material --- Wiskunde ; basisonderwijs ; leermiddelen --- PXL-Education 2017 --- basisonderwijs --- didactiek van de wiskunde --- #BSCH: vak: wiskunde (algebra, meetkunde) --- didactiek --- didactiek basisonderwijs - wiskunde --- Basisonderwijs --- 1e leerjaar lager onderwijs --- Differentiatie --- 2e leerjaar lager onderwijs --- Toetsen --- Remediëring --- Zorgverbreding --- Toets
Choose an application
Oefenschriften en extra Bingeloefeningen met verdiepende opdrachten. Leerlingen oefenen verder op reeds aangebrachte leerstof. Dat maakt dat ze hun eigen werk kunnen plannen, hierover reflecteren en doelgericht verder werken na de rekenles. De oefeningen zijn van een haalbaar niveau wat zelfstandig werk mogelijk maakt.> Zelfstandig aan de slag: verder oefenen op reeds aangebrachte leerstof.> Planmatig werken: met een eenvoudig planningsdocument plannen de leerlingen hun eigen werk. Aandacht voor zelfevaluatie en zelfreflectie.> Doelgericht werken: opdrachten worden als begrijpbare doelen geformuleerd en staan verzameld op het planningsdocument. Met één oogopslag volg je als leerkracht op aan welke doelen wordt gewerkt.> Haalbaar: leerlingen kunnen zelfstandig aan de slag zonder hulp van de leerkracht. Opdrachten zijn verbredend maar van een gemakkelijker niveau dan het verrijkingsaanbod.https://rekenmaar.be/nl/materiaal/reken-maar-verder
#BSCH: vak: rekenen --- #BSCH: vak: wiskunde (algebra, meetkunde) --- Schoolbooks - Didactic material --- 475.4 --- Wiskunde --- Lager onderwijs --- Basisonderwijs --- 5e leerjaar lager onderwijs
Choose an application
Oefenschriften en extra Bingeloefeningen met verdiepende opdrachten. Leerlingen oefenen verder op reeds aangebrachte leerstof. Dat maakt dat ze hun eigen werk kunnen plannen, hierover reflecteren en doelgericht verder werken na de rekenles. De oefeningen zijn van een haalbaar niveau wat zelfstandig werk mogelijk maakt.> Zelfstandig aan de slag: verder oefenen op reeds aangebrachte leerstof.> Planmatig werken: met een eenvoudig planningsdocument plannen de leerlingen hun eigen werk. Aandacht voor zelfevaluatie en zelfreflectie.> Doelgericht werken: opdrachten worden als begrijpbare doelen geformuleerd en staan verzameld op het planningsdocument. Met één oogopslag volg je als leerkracht op aan welke doelen wordt gewerkt.> Haalbaar: leerlingen kunnen zelfstandig aan de slag zonder hulp van de leerkracht. Opdrachten zijn verbredend maar van een gemakkelijker niveau dan het verrijkingsaanbod.https://rekenmaar.be/nl/materiaal/reken-maar-verder
#BSCH: vak: rekenen --- #BSCH: vak: wiskunde (algebra, meetkunde) --- Schoolbooks - Didactic material --- 475.4 --- Wiskunde --- Lager onderwijs --- Basisonderwijs --- 3e leerjaar lager onderwijs
Listing 1 - 10 of 19 | << page >> |
Sort by
|