Listing 1 - 10 of 10 |
Sort by
|
Choose an application
70
College teaching --- Lerarenopleiding --- Algemeen. --- zelfstudie --- Didactic strategies --- Educational psychology --- Didactics of higher education --- didactische processen --- leerstijlen --- HO (hoger onderwijs) --- Didactics --- Teaching --- Engineering sciences. Technology --- Pupil counseling. Pupil guidance --- higher education --- School management --- Higher education --- #SBIB:316.334.1O440 --- University teaching --- Onderwijsgedrag: algemeen --- Theses --- 489.4 )* Didactiek hoger onderwijs --- leermethoden --- #KVHB:Hoger onderwijs --- #KVHB:Leerprocessen --- #KVHB:Onderwijspsychologie --- #KVHB:Studiemethode --- didactiek --- onderwijsvormen --- 415.4 --- 489 --- Denken --- Hoger onderwijs --- Leerstijlen --- Leerstrategieën --- Leren --- Studiemethoden --- 371.3 --- Didactische werkvormen : hoger onderwijs --- Procesgerichte instructie --- Hoger onderwijs: didactiek --- hoger onderwijs --- leerproces --- leerpsychologie --- Hogere geestelijke functies --- Hoger onderwijs; algemeen --- (zie ook: Leren leren) --- 378 --- 159.95 --- Leermethoden --- Zelfstudie --- Didactisch proces --- Leermethode
Choose an application
Deze oratie richt zich op het onderwijzen en leren van docenten. Verkend wordt wat van docenten van deze tijd wordt verwacht, en welke didactische aanpakken ons ten dienste kunnen staan om hen te helpen leren wat daarvoor nodig is. Ingegaan wordt op de vraag wat we weten over hoe docenten zelf leren. Tot slot komen plannen aan bod om onderwijzen en leren van docenten te ondersteunen waar dat nodig is, door onderwijs, opleiding en onderzoek.
docenten --- teachers --- leren --- learning --- onderwijsmethoden --- teaching methods --- onderwijs --- education --- didactiek --- didactics --- Educational Methods --- Onderwijsmethoden
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Listing 1 - 10 of 10 |
Sort by
|