Narrow your search

Library

KU Leuven (1)

UGent (1)

VUB (1)


Resource type

dissertation (2)

book (1)


Language

Dutch (2)

Spanish (1)


Year
From To Submit

2013 (1)

2010 (1)

2002 (1)

Listing 1 - 3 of 3
Sort by

Book
Teamgerichte nascholing rond kunsteducatie in het basisonderwijs
Authors: ---
Year: 2010 Publisher: Brussel VUB

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Dissertation
Impact van de socio-economische achtergrond op de onderwijsuitkomsten van een leerling binnen het Vlaams secundair onderwijs
Authors: --- --- --- ---
Year: 2013 Publisher: Gent : s.n.,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In deze masterproef wordt onderzocht wat de invloed van de socio-economische achtergrond op de onderwijsresultaten van een leerling die les volgt in het Vlaams secundair onderwijs is. Elke leerling is uniek en komt uit een andere sociale achtergrond. Tegenwoordig zou in ons algemeen Vlaams onderwijssysteem elke Vlaamse student dezelfde kansen moeten hebben, ongeacht de sociale achtergrond. Maar heeft de sociaaleconomische achtergrond dan totaal geen invloed meer op de schoolcarrière van een leerling? Kan een leerling zijn privé leven en schoolcarrière zodanig scheiden dat het ene geen invloed heeft op het andere? Deze en vele andere vragen omtrent onderwijs worden, zowel dankzij de bevindingen in de literatuur als in ons eigen onderzoek, beantwoord in deze masterproef. In deze masterproef wordt onderzocht wat de invloed van de socio-economische achtergrond op de onderwijsresultaten van een leerling, die les volgt in het Vlaams secundair onderwijs, is. Elke leerling is uniek en komt heeft een andere sociale achtergrond. Tegenwoordig zou in ons algemeen Vlaams onderwijssysteem elke Vlaamse leerling dezelfde kansen moeten krijgen, ongeacht de sociale achtergrond. Maar heeft de sociaaleconomische achtergrond dan totaal geen invloed meer op de schoolcarrière van een leerling? Kan een leerling zijn privé-leven en schoolcarrière zodanig scheiden dat het ene geen invloed heeft op het andere? Deze en vele andere vragen omtrent onderwijs worden, zowel dankzij de bevindingen in de literatuur als in ons eigen onderzoek, beantwoord in deze masterproef.


Dissertation
La implicación indirecta del lector en el discurso publicitario : tipos de enunciado y fórmulas de tratamiento en los eslóganes del cosmopolita del año 2001

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Listing 1 - 3 of 3
Sort by