Listing 1 - 8 of 8 |
Sort by
|
Choose an application
Effectief feedback geven in de klasHoe zorg je dat de leerling meer leert en jij minder verbetert?Waarom is werken met voorbeelden zo belangrijk bij feedback?In welke werkvormen schuilen verborgen leerkansen?Veel leraren zullen het herkennen: je spendeert dagen en avonden aan verbeterwerk en het geven van feedback. Toch merk je bij een nieuwe opdracht dat de feedback weinig of geen effect had op je leerlingen. Waar loopt het verkeerd?Feedback in de klas brengt je naar de essentie en maakt van feedback een wezenlijk onderdeel van je lesaanpak. Vertrekkend vanuit een helder kader en aan de hand van een eenvoudig vijfstappenplan, schenkt het boek je tal van mogelijkheden om het leren van je leerlingen te activeren. De vele praktijkvoorbeelden stellen je in staat om meteen in je klas aan de slag te gaan.Dit boek heeft een duidelijke didactische en praktische insteek, en is toepasbaar op verschillende onderwijsniveaus. Wetenschappelijke ideeën worden concreet, doorleefd en tastbaar. Maak snel kennis met nieuwe werkvormen over feedback en ontdek zo extra leerkansen en mogelijkheden voor je leerlingen en jezelf.https://www.lannoocampus.be/nl/feedback-de-klas
Teacher education. Teacher's profession --- School management --- Didactic strategies --- didactiek --- feedback --- onderwijsvisie --- leerlingenparticipatie --- onderwijs --- Onderwijsvisie --- 371.26 --- Onderwijs --- Feedback --- Leerlingenparticipatie --- Evalueren --- 371.39 --- Didactiek --- Peer assessment --- Evaluatie --- #SBIB:37H0 --- #SBIB:316.334.1O340 --- #SBIB:316.334.1O440 --- Pedagogie --- Onderwijs en sociale verandering, onderwijs en samenleving --- Onderwijsgedrag: algemeen --- Educational psychology --- Orthopedagogics
Choose an application
1.1 Stageopdracht In het laatste jaar ELECTRONICA-ICT afstudeerrichting ICT is er een stageperiode van dertien weken. Deze periode is bedoeld als eerste kennismaking en voorbereiding op de arbeidsmarkt. Deze dertien weken heb ik ervaring opgedaan in het bedrijf Umicore te Olen. Hier kreeg ik de opdracht data uit een ouder Content Management System te exporteren naar een nieuwere versie van het Content Management System. Deze opdracht sprak mij aan omdat ik hier veel van kon leren. Bij het onderhouden, beheren en migreren van een CMS komen heel wat verschillende technologiën voor. Er wordt gebruik gemaakt van active directory, databases, filestorages, website, windows server, xml-transformaties, programmatie, ... 1.2 De opdracht De opdracht die men mij gegeven heeft, bestaat eruit documenten uit een verouderd Content Management System Livelink 9.1 van Opentext te migreren naar Livelink 9.7.1. Deze export bestaat uit een 15.000 tal objecten en de export is gebeurd via de xmlimport & xmlexport functionaliteiten van Livelink. Deze objecten zijn folders, documenten, formulieren, emails, ... Ik heb een vb.net programma ontwikkeld dat automatisch alle verschillende objecten (=documenten, folders, ...) exporteert en in xml-formaat op harde schijf wegschrijft. Het vb.net programma verstuurt een http-post met een bepaalde objectID naar de Livelink webserver die op zijn beurt antwoordt met een xml-bestand die het object met al zijn versies bevat. Deze xml-bestanden bevatten dus alle versies van een bepaald object, de bijhorende metadata, permissies, de naam van de eigenaar, datum waarop het object aangemaakt is, datum van laatste wijziging, ... Deze objecten hebben elk een unieke ID binnen Livelink, omdat deze ID niet meer uniek zal zijn in Livelink 9.7.1 moet er dus een mapping bijgehouden worden van oude en nieuwe ID's. Tijdens het importeren moeten dus de ID's veranderd worden naar de nieuwe ID's omdat de nieuwe ID's pas gekend zijn wanneer het object aangemaakt ...
Choose an application
1.1 Stageopdracht In het laatste jaar ELECTRONICA-ICT afstudeerrichting ICT is er een stageperiode van dertien weken. Deze periode is bedoeld als eerste kennismaking en voorbereiding op de arbeidsmarkt. Deze dertien weken heb ik ervaring opgedaan in het bedrijf Umicore te Olen. Hier kreeg ik de opdracht data uit een ouder Content Management System te exporteren naar een nieuwere versie van het Content Management System. Deze opdracht sprak mij aan omdat ik hier veel van kon leren. Bij het onderhouden, beheren en migreren van een CMS komen heel wat verschillende technologiën voor. Er wordt gebruik gemaakt van active directory, databases, filestorages, website, windows server, xml-transformaties, programmatie, ... 1.2 De opdracht De opdracht die men mij gegeven heeft, bestaat eruit documenten uit een verouderd Content Management System Livelink 9.1 van Opentext te migreren naar Livelink 9.7.1. Deze export bestaat uit een 15.000 tal objecten en de export is gebeurd via de xmlimport & xmlexport functionaliteiten van Livelink. Deze objecten zijn folders, documenten, formulieren, emails, ... Ik heb een vb.net programma ontwikkeld dat automatisch alle verschillende objecten (=documenten, folders, ...) exporteert en in xml-formaat op harde schijf wegschrijft. Het vb.net programma verstuurt een http-post met een bepaalde objectID naar de Livelink webserver die op zijn beurt antwoordt met een xml-bestand die het object met al zijn versies bevat. Deze xml-bestanden bevatten dus alle versies van een bepaald object, de bijhorende metadata, permissies, de naam van de eigenaar, datum waarop het object aangemaakt is, datum van laatste wijziging, ... Deze objecten hebben elk een unieke ID binnen Livelink, omdat deze ID niet meer uniek zal zijn in Livelink 9.7.1 moet er dus een mapping bijgehouden worden van oude en nieuwe ID's. Tijdens het importeren moeten dus de ID's veranderd worden naar de nieuwe ID's omdat de nieuwe ID's pas gekend zijn wanneer het object aangemaakt ...
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Listing 1 - 8 of 8 |
Sort by
|