Listing 1 - 9 of 9 |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Kinderen zijn van nature uit bewegers. Vanuit een grote verwondering en gedreven door hun exploratie-en bewegingsdrang onderzoeken en ontdekken ze de wereld. School in beweging wil iedereen die met kinderen werkt inspireren om beweging een belangrijke plaats te geven binnen de ontwikkeling van kinderen. Aan de hand van concrete voorbeelden uit de onderwijspraktijk, maar ook uit de thuiscontext, wordt nagegaan hoe beweging kan bijdragen tot een duurzame en krachtige leer- en leefomgeving voor jonge kinderen.
PXL-Education 2018 --- onderwijskunde --- bewegingsactivering --- leeromgevingen --- Bewegingsopvoeding ; kleuteronderwijs --- Bewegingsopvoeding --- Kleuteronderwijs --- Bewegingsintegratie --- 477.8 --- 456.78 --- Didactics of sports and games --- Didactics of Kindergarten --- bewegingsopvoeding --- Bewegingsopvoeding. --- STEM (Science Technology Engineering Maths) --- Onderzoek Ahs --- STEM (Science Technology Engineering Mathematics) --- onderwijspraktijk --- kleuters --- motorische ontwikkeling --- expressie --- socio-emotionele ontwikkeling --- Bewegingsopvoeding ; basisonderwijs ; didactiek --- Bewegingstherapie ; kinderen --- Onderzoek Arteveldehogeschool --- kleuteronderwijs
Choose an application
Kinderen en risico's? Een boeiend duo! Hou jij van een uitdaging? Neem je graag risico's? Jonge kinderen alvast wel! Het maakt fundamenteel deel uit van hun spontane spelen. En oh ja, daar leren ze véél uit... ze krijgen zelfvertrouwen en worden risicocompetent.
Spelen --- Risky play --- Risicocompetentie --- Omgevingsfactoren --- RePLAY Toddler --- Social policy and particular groups --- Educational sciences --- kinderopvang --- differentiële opvoeding --- spelen --- peuters --- Spel --- Risicovol spelen --- Omgevingsfactor
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Listing 1 - 9 of 9 |
Sort by
|