Listing 1 - 10 of 20 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Ik schrijf en schrijf en schrijf, totdat ik voel dat het ‘klopt’ of dingen vind die bij elkaar horen. Ondertussen, voel ik me wel gefrustreerd, de woorden blijven niet meer hangen en komen ook niet meer toe. Ik ben boos op het leven en vind de energie niet meer om opnieuw te ‘schrijven’. Ik wil ook een richting, ik wil ook een zin, ik wil ook een toekomst… ratel, ratel, ratel, m.a.w. ik ben jong en bang en moe, maar ik ga door. En wanneer er tijdens het schrijven enkele puzzelstukjes bij elkaar vallen, geeft dat me een beeld, een beeld dat ik normaal gezien niet zie en blijkbaar uit mijn hoofd komt als een aangename verschijning. Het verheldert en is herkenbaar en bevreemdend tegelijkertijd, want dat beeld gaat over de woorden heen, alsof met andere woorden ook hetzelfde getoond zou kunnen worden. Wat is dat beeld dan? Zou het een structuur zijn? Eén die opent en verdwijnt? Maar dan niet het soort structuur die je in mijn tekeningen terug vindt, een andere. Ik moet bijna aan toverspreuken denken. Deze vormen deel één. Het tweede deel, maar eerste deel, is als een zoektocht naar hoe de taal open te houden. Ik bewandel er de grens tussen verbeelding en taal en kan zo lichtjes de materiële wereld achterwege laten en iets creëren dat dichter bij de danservaring ligt. En verder. Deel één is een verzameling van notities als een levensarchief en work-in-progress zonder einde en werkt indirect in functie van de obstakels waarmee ik me geconfronteerd zie.
Choose an application
Een persoonlijke verkenning van perspectieven en onderzoeken die betrekking hebben op het anderstalig kunstonderwijs. Deze zijn een aanzet tot het vormen van een persoonlijke pedagogische visie.
Choose an application
Masterscriptie I. Da Capo al Fine II. Beluga III. Kabbeljouw
Choose an application
onderzoek naar positie in de kunsten, als artiest en in het dagelijkse leven.
Choose an application
onderzoek naar hoe een ervaringsgerichte aanpak een leerproces kan faciliteren
Listing 1 - 10 of 20 | << page >> |
Sort by
|