Listing 1 - 8 of 8 |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Biedt inzicht in het ruimtelijk afwegingskader voor grootschalige detailhandel. Dit afwegingskader wordt geïllustreerd aan de hand van de cases K in Kortrijk en B-Park.
Choose an application
Choose an application
Wat is citymarketing ? Is het iets voor mijn stad of gemeente ? Hoe pak ik het aan ? Hoe stel ik een citymarketingplan op ? Wie moet ik er allemaal bij betrekken ? Hoe moet ik het evalueren en monitoren ?Heeft u als stad of gemeente al eens aan citymarketing gedacht? Dan is dit boek de ideale aanzet om u op weg te helpen.U krijgt-Een leidraad bij het opstellen van een citymarketingplan-Een stappenplan, aandachtspunten, concrete tips en 10 gouden regels.-Aangevuld met voorbeelden uit de praktijkKortom de auteurs maken u wegwijs in citymarketing vanaf het opstellen van uw plan tot en met de evaluatie! Een onmisbare leidraad voor elk bestuur dat meer wil halen uit zijn gemeente of stad!Bron : http://businessandeconomics.diekeure.be
Applied marketing --- Public administration --- Advertising. Public relations --- Economic geography --- Stratégie de marque --- Citymarketing --- Overheidscommunicatie --- Marketingplanning --- Steden en gemeenten --- Citymanagement --- Marketing ; gemeenten
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Deze zogenaamde "Atlas van de achtergestelde buurten" rangschikt de meest achtergestelde buurten in de 17 Belgische stadsgewesten, deelt ze onder in een stedelijke typologie en bespreekt de stedelijke situatie per stadsgewest. Deze classificatie is gemaakt op basis van 22 variabelen, die verband houden met de staat van huisvesting, opleiding, tewerkstelling en gezondheid in de Belgische stedelijke gebieden.
Listing 1 - 8 of 8 |
Sort by
|