Narrow your search
Listing 1 - 6 of 6
Sort by

Book
Het marketingplan: zo doe je dat! : praktische handleiding voor HBO-studenten.
Authors: ---
ISBN: 9055745561 9789055745562 Year: 2006 Publisher: Baarn HB

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Een ideale leiddraad voor iedere HBO-student die een marketingplan moet schrijven. Het boek is geschreven vanuit het perspectief van de student en gaat met name in op de praktische problemen die ontstaan bij het schrijven van een marketingplan. (Bron covertekst)

Keywords


Book
Turnaround management and bankruptcy
Authors: ---
ISBN: 1317572718 0367242877 1315738112 9780367242879 Year: 2017 Publisher: New York, N.Y. ; London : Routledge,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Hospitality experience : an introduction to hospitality management
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789001813857 Year: 2014 Publisher: Groningen Noordhoff uitgevers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Hospitality Experience offers you an exciting introduction to key aspects of hospitality management. The book's main strength is that it shows you step-by-step how to create and manage those unique hospitality experiences. By using the unique code from your book you will get access to the book's companion website: www.hospitalityexperience.noordhoff.nl. On this website you will find online tests and annotated exercises and questions. There are also study tips, flash cards and tables. The book has a very clear structure: 1 What is hospitality management? 2 Who are the players involved in it? 3 How to design, deliver and manage the ultimate hospitality experience? You will benefit from the book's integrated set of cases and examples. Hospitality Experience has been written by experienced teachers at Hotel Management Schools in the Netherlands and is therefore ideal for students enrolled in one of those degree programmes. Hospitality Experience is primarily designed for first-year students in Hospitality Management and Hotel Management majors, as well as related minors. But if you are an advanced student in Hospitality Management programs or a professional working in the business, this book will also be of great benefit to you.


Book
Hospitality Experience. : An introduction to hospitality management
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789001299583 Year: 2022 Publisher: Groningen Noordhoff

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Hospitality Experience is an exciting introduction to hospitality management. Step-by-step it shows students how to create and manage unique hospitality experiences. The book provides clear answers to important questions regarding hospitality management, beginning with what it is and who the (future) players involved in it are. It gives a complete overview of the hospitality industry and all the aspects of hospitality management, from design to delivery of hospitality experiences.This new (third) edition of Hospitality Experience has been thoroughly revised and updated to include the latest developments in the field of hospitality management. The real-world examples have also been updated to reflect these most recent developments.


Book
Hospitality Experience : Een inleiding in hospitality management
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789001752514 Year: 2021 Publisher: Groningen Noordhoff Uitgevers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

• Toegankelijke en complete inleiding in hospitality management; • theoretische inzichten uitvoerig toegelicht met behulp van cases en praktijkvoorbeelden; • inclusief hoofdstuk over interculturele hospitality experiences. Deze eerste Nederlandstalige editie van Hospitality Experience biedt een boeiende introductie in de belangrijkste aspecten van hospitality management. Op basis hiervan krijgt de lezer duidelijke antwoorden op de volgende drie hoofdvragen: 1. Wat is hospitality management? 2. Wie zijn er betrokken bij hospitality management, binnen en buiten de hospitality-industrie, nu en in de toekomst? 3. Hoe ontwerp, creëer en manage je succesvolle hospitality experiences? Hospitality Experience biedt een compleet overzicht van de hospitality-industrie en een duidelijke en complete inleiding op hospitality-management. In het boek zijn niet alleen theoretische inzichten opgenomen, maar ook cases en praktijkvoorbeelden. De editie wordt gecompleteerd met een hoofdstuk over interculturele hospitality experiences. Deze vertaalde editie van Hospitality Experience is het resultaat van een unieke samenwerking tussen Noordhoff en alle vijf hogere hotelmanagementscholen in Nederland. Deze uitgave laat je stap voor stap zien hoe je hospitality experiences kunt creëren en managen, mede op basis van een groot aantal praktijkvoorbeelden. Hospitality Experience is in eerste instantie ontwikkeld voor eerstejaars studenten Hospitality Management en Hotel Management en studenten die een minor volgen op dit terrein. Grote delen van het boek zijn echter ook interessant voor studenten in de laatste jaren van hun studie en professionals in velerlei sectoren; als naslagwerk en inspiratiebron.


Book
Brugboek marketing : opgaven
Authors: --- --- --- --- --- et al.
ISBN: 9789039520376 9039520372 9039521506 Year: 2003 Publisher: Schoonhoven Academic Service

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Brugboek Marketing bespreekt de basisbeginselen van moderne marketing en staat onder meer stil bij een aantal recente ontwikkelingen en hun gevolgen voor marketing. Voorbeelden hiervan zijn de verschuiving van producten naar diensten, transacties naar relaties en concurrent naar 'concullega', en uiteraard de opkomst van internet. Het Brugboek Marketing integreert deze ontwikkelingen met de theorie van de klassieke marketing. Dit betekent dat naast de klassieke marktinstrumenten (de vier P's) ook veel ruimte is voor onderwerpen zoals het verstevigen van de band met de klant, het op de markt brengen van innovaties, het meetbaar maken van marketingprestaties en het gebruik van ICT in het contact met klanten. Bovendien wordt ruime aandacht geschonken aan dienstenmarketing, business-to-business marketing en internationale marketing. Het Brugboek Marketing is bovenal een inleidende titel. Het boek biedt op een zeer toegankelijke manier een breed inzicht in alle voor de moderne marketing relevante onderwerpen, waarbij ook expliciet wordt stilgestaan bij de relaties met andere bedrijfsfuncties. (Bron: covertekst)

Listing 1 - 6 of 6
Sort by