Listing 1 - 10 of 14 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Applied marketing --- welzijnsmarketing --- marketing --- quartaire sector --- Marketing --- -Nonprofit organizations --- -#SBIB:35H201 --- #SBIB:309H2812 --- #SBIB:IO --- 658.8 --- Corporations, Nonprofit --- Non-profit organizations --- Non-profit sector --- Non-profits --- Nonprofit sector --- Nonprofits --- Not-for-profit organizations --- NPOs --- Organizations, Nonprofit --- Tax-exempt organizations --- Associations, institutions, etc. --- Consumer goods --- Domestic marketing --- Retail marketing --- Retail trade --- Industrial management --- Aftermarkets --- Selling --- 361.03 --- 659 --- 338.94 --- Management --- Overheidsmanagement: technieken --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Nonprofit organizations --- Management. --- #SBIB:35H201 --- Marketing management --- Business logistics
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Applied marketing --- B2B (business-to-business) --- marketingplan --- marketingstrategie
Choose an application
standaardwerk over B2B-marketing
Applied marketing --- marketingplan --- marketingstrategie --- B2B (business-to-business) --- 658.8 --- B2B --- Relatiemarketing --- 369.1 --- marketing --- marketing, verkoop, distributie --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- Business-to-Business marketing --- Marketing --- Elektronische handel --- Inkoopmanagement --- Toegepaste marketing --- PXL-Business 2017 --- business-marketing --- business-to-business
Choose an application
Business marketing is een vorm van marketing waarin de bedrijfsprocessen van de afnemer centraal staan. Naast het ontwikkelen van een gecombineerd aanbod van product(en) en service, vormt het beheren van een portfolio van relaties met bedrijven of netwrken van bedrijven de kern. Marketinginstrumenten als prijs, communicatie en distributie worden in een geheel eigen vorm toegepast. Heel vaak wordt bijvoorbeeld rechtstreeks geleverd. In het productaanbod speelt service een steeds belangrijkere rol. De marketinginstrumenten worden ook afgestemd op het complexe koopgedrag van bedrijven en de zogenoemde 'decision making units' bij de afnemers.
B-to-B (business-to-business) marketing (industriële marketing) --- marketingstrategie --- marketing mix --- marketingonderzoek --- E090594.jpg --- Marketing
Choose an application
Listing 1 - 10 of 14 | << page >> |
Sort by
|