Narrow your search

Library

KU Leuven (5)

KBR (4)

FOD/SPF PO (3)

UAntwerpen (3)

UCLL (3)

Hogeschool Gent (2)

AP (1)

Odisee (1)

PXL (1)

Thomas More Mechelen (1)

More...

Resource type

book (13)

digital (1)


Language

Dutch (14)


Year
From To Submit

2022 (1)

2013 (1)

2003 (1)

1993 (1)

1989 (1)

More...
Listing 1 - 10 of 14 << page
of 2
>>
Sort by

Book
Marketing met maatschappelijk profijt : systematische doelgroepenbeleid voor non-profit-organisaties.
Author:
ISBN: 9026706782 Year: 1981 Publisher: S.l. Kluwer/NIVE


Book
Leveren zonder prijssignaal : een studie naar de toepassing van marketing-beginselen in organisaties zonder winstoogmerk.
Author:
ISBN: 9090005943 Year: 1985 Publisher: Nuenen s.n.

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Book
De markt in het vizier : marktgerichte aanpak non profit sector
Author:
Year: 1985 Publisher: Amsterdam Organisatie adviesgroep Nederland

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Book
Ziekenhuismarketing : over klantgerichte gezondheidszorg
Author:
Year: 1985 Publisher: Amsterdam Organisatie adviesgroep Nederland

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Book
Leveren aan bedrijven : het beheren van een portefeuille van relaties
Author:
Year: 1985

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Book
Marketing van arbeidsplaatsen : checklist arbeidsmarktbeleid voor het bedrijf
Authors: ---
ISBN: 9026707525 Year: 1981 Publisher: Deventer Kluwer


Digital
Business marketing
Authors: ---
ISBN: 9789001298678 Year: 2022 Publisher: Groningen Noordhoff

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Business marketing.
Authors: --- ---
ISBN: 9789001797089 Year: 2013 Publisher: Groningen Noordhoff Uitgevers


Book
Business marketing.
Authors: --- ---
ISBN: 902073251X Year: 2003 Publisher: Groningen Stenfert Kroese

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Business marketing is een vorm van marketing waarin de bedrijfsprocessen van de afnemer centraal staan. Naast het ontwikkelen van een gecombineerd aanbod van product(en) en service, vormt het beheren van een portfolio van relaties met bedrijven of netwrken van bedrijven de kern. Marketinginstrumenten als prijs, communicatie en distributie worden in een geheel eigen vorm toegepast. Heel vaak wordt bijvoorbeeld rechtstreeks geleverd. In het productaanbod speelt service een steeds belangrijkere rol. De marketinginstrumenten worden ook afgestemd op het complexe koopgedrag van bedrijven en de zogenoemde 'decision making units' bij de afnemers.


Book
Bedrijfseconomie : economisch handelen in bedrijfskundig perspectief
Authors: --- --- ---
ISBN: 9020718495 Year: 1989 Publisher: Leiden Antwerpen Stenfert Kroese

Listing 1 - 10 of 14 << page
of 2
>>
Sort by