Listing 1 - 10 of 71 << page
of 8
>>
Sort by

Book
Quality issues and trends in vocational education and training in Europe
Author:
ISBN: 9282781941 9789282781944 Year: 1996 Publisher: Luxembourg EUR-OP


Book
Achieving quality in training : European guide for collaborative training projects
Author:
ISBN: 9075427018 9789075427011 Year: 1995 Publisher: Wetteren Tilkon

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
L'application des normes ISO 9000 dans l'enseignement et la formation : interprétation et lignes directrices dans une perspective européenne
Author:
ISBN: 9282830314 9789282830314 Year: 1998 Publisher: Luxembourg : Office des publications officielles des communautés européennes = Office for official publications of the European communities = OPOCE,


Book
Accent op talent : vijf jaar vernieuwing in scholen : de visie van duizend Vlaamse directeurs
Author:
ISBN: 9789051306200 Year: 2008 Volume: *8 Publisher: Brussel Koning Boudewijnstichting

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

51


Book
Het juiste cijfer : meerwaarde creëren met geschikte prestatie-indicatoren
Author:
ISBN: 9789033485879 Year: 2011 Publisher: Leuven Acco

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In steeds meer organisaties worden prestatie-indicatoren gebruikt om de realisatie van doelstellingen te volgen, om processen te monitoren of om te communiceren over de resultaten. Het bepalen van dergelijke indicatoren blijkt vaak een moeizaam proces dat bovendien niet altijd tot bevredigende resultaten leidt. Dit boek besteedt daarom veel aandacht aan hoe je indicatoren kan construeren, hoe je ze kan linken aan processen en doelstellingen, en hoe je hun geschiktheid kan beoordelen. Dat zijn immers vaak de grote knelpunten als je begint te werken met indicatoren. Hoe begin je aan de formulering van een indicator ? Is het wel koosjer als je een indicator kopieert van een andere organisatie ? Hoe weet je of de indicatoren die je nu al gebruikt goed zijn ? Zijn er niet te veel indicatoren ? Daarnaast gaat het boek ook in op het invoeren en gebruiken van indicatoren. De nadruk daarbij ligt op de cruciale voorwaarden om meerwaarde te creëren. Dit boek richt zich zowel naar wie direct aan de slag wil gaan met indicatoren als naar wie er zich eerst verder wil in verdiepen. Daarom is het opgevat als een combinatie van een handleiding en een leerboek. Stapsgewijs worden de verschillende facetten van het werken met indicatoren ontvouwd. De tekst is doorspekt met talrijke voorbeelden, praktische lijstjes en overzichtelijke schema's. De voorbeelden komen uit een brede waaier van sectoren en organisaties.Bron : http://www.acco.be


Book
Indicators in perspective: the use of quality indicators in vocational education and training
Author:
ISBN: 9282828204 Year: 1998 Publisher: Luxembourg EUR-OP


Book
Ondernemend leren en lerend ondernemen : pleidooi voor meer ondernemerschap in het onderwijs
Author:
ISBN: 9789051305838 Year: 2007 Publisher: Brussel Koning Boudewijnstichting


Book
Leren van elkaar : samenwerking tussen scholen en bedrijven
Author:
ISBN: 9051305354 9789051305357 Year: 2006 Publisher: Brussel Koning Boudewijnstichting


Book
Ruimte voor techniek en wetenschap : rapport van het Forum Ruimtevaart en Onderwijs
Author:
ISBN: 9789051306040 Year: 2008 Publisher: Brussel Prins Filipfonds

Listing 1 - 10 of 71 << page
of 8
>>
Sort by