Listing 1 - 8 of 8 |
Sort by
|
Choose an application
Organizational behavior --- Management --- Gedragsleer --- Gedrag --- Leidinggeven --- Organisatiepsychologie --- Verandering --- Communicatie --- Organisatieleer --- Gedragswetenschap --- Leiderschap --- Arbeids- en organisatiepsychologie --- Bedrijfspsychologie
Choose an application
In Help, mijn baas is een aap! beschrijft bioloog Patrick van Veen het gedrag dat we dagelijks vertonen als we aan het werk zijn. Niet alleen de baas, maar elke werknemer wordt onder de loep genomen. Dit gedrag wordt verduidelijkt aan de hand van een vergelijking met het sociale gedrag dat apen vertonen. We delen tenslotte heel veel met onze 'evolutionaire verwanten'. U zult bijvoorbeeld beter begrijpen waarom zakenlunches zoveel goeds opleveren, of wat de positieve gevolgen van stress kunnen zijn. Dit boek roept veel herkenning op, maar is niet alleen anekdotisch. Van Veen legt ook uit waardoor problemen in organisaties ontstaan en hoe we die kunnen oplossen. Help, mijn baas is een aap! is een aanrader voor iedereen die (a-)sociaal gedrag in zijn organisatie wil begrijpen.
Choose an application
Biologist Patrick van Veen is an expert in the area of social relationships at work. To examine and understand behaviour and subsequently do something with that knowledge - this is one of the basic skills that Van Veen would like more managers to master. This book is packed with beautiful full colour photos that have all been taken in Apenheul and offers a fascinating view of the social behaviour of primates. Van Veen knows as no other how to draw parallels with the human world, in particular, the relationships we have at work. It is all about power and making an impression, group pressure and cooperating, communication and appearance. Everybody can use the book as a mirror and recognise themselves or their colleagues and hopefully they will pick up something that will ensure that their dealings with others will improve
Choose an application
Klanten zijn net mensen, aldus Jos Burgers. En mensen zijn precies als dieren; alle sociale interactie is gebaseerd op dezelfde principes. We willen allemaal aandacht, begrip en steun van elkaar. Als je dat beseft, kun je klanten verleiden, ze verliefd maken en zelf verliefd worden, en een langdurige relatie met ze onderhouden. Jouw houding bepaalt het gevoel dat de klant overhoudt aan het contact. Dat gevoel bepaalt of hij terugkomt en of hij een positieve boodschapper voor jou wordt. Maar het bepaalt ook of je zelf met plezier je werkt doet! Met humor, herkenbare voorbeelden en af en toe wat rake kritiek weet bioloog Patrick van Veen de kern van goede klantrelaties te raken. Dit boek laat je glimlachen, inspireert en motiveert om vandaag nog zijn ideeën in praktijk te brengen. Spread the love! Bron : http://www.bol.com
Salesmanagement --- Consumentengedrag --- Relatiemarketing --- Consumentenpsychologie --- Biologie --- Klantgericht ondernemen --- Persoonlijke verkoop --- Verkooptraining
Choose an application
Choose an application
Animal behavior --- Animals [Habits and behavior of ] --- Animals--Behavior --- Animaux--Comportement --- Behavior [Animal ] --- Comportement animal --- Comportement social des animaux --- Dieren--Gedrag --- Dierlijk gedrag --- Ethologie --- Ethology --- Sociaal gedrag bij dieren --- Social behavior in animals --- S2007671.JPG --- sociaal gedrag --- 301.15 --- Monkeys --- Behavior --- Apes --- Zoos --- Apeldoorn --- Provincie West-Vlaanderen --- collega's
Choose an application
Choose an application
Listing 1 - 8 of 8 |
Sort by
|