Narrow your search
Listing 1 - 6 of 6
Sort by

Book
De klantenfluisteraar
Author:
ISBN: 9789047004004 Year: 2011 Publisher: Amsterdam Business Contact

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Klanten: aan de ene kant zijn ze uw broodwinning en dus uw waardevolste bezit. Aan de andere kant werken ze u regelmatig op de zenuwen. Ze stellen torenhoge eisen, zijn onredelijk en wispelturig. Misschien komt dat wel omdat ze heel andere behoeften hebben dan u denkt - en dan ze zelf denken! Wat zijn de échte wensen en verwachtingen van een klant ? Hoe denkt hij over u, over uw concurrenten, over zichzelf? Als u dat weet, kunt u daarop inspelen en de klant geven wat hij werkelijk nodig heeft. Jan van Setten fluistert u in hoe u de klant voor u kunt winnen, zodat zowel hij als uzelf plezier heeft in het zakendoen. Met veel flair en humor en aan de hand van praktische voorbeelden wordt u aan het denken (en aan het werk!) gezet. Van Setten haalt heel wat opvattingen over klanten overhoop. Hij schopt tegen heilige huisjes, gooit knuppels in het hoenderhok, en geeft verwarrend eenvoudige antwoorden op prangende vragen. Na lezing van dit boek kijkt u met frisse blik tegen uw klanten en uzelf aan. Bron : http://www.boekenbank.be


Book
Hoe krijg ik ze zover ? : draagvlak zonder dwang
Author:
ISBN: 9789047003403 Year: 2010 Publisher: Amsterdam Business Contact

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Je werkt als manager aan een belangrijke verandering. Alle lichten staan op groen, je loopt voorop maar wie volgt? Je medewerkers kijken de kat uit de boom, ze blijven vragen stellen en kiezen het zekere voor het onzekere. Hoe krijg je ze mee? Gedragsverandering is een fragiel proces, dat in een aantal natuurlijke fases verloopt. Je houdt daar best rekening mee, want ga je te snel, dan raak je je medewerkers kwijt - ga je te langzaam, dan raken ze ontmoedigd. Van Setten vertelt hoe je medewerkers met glashelder management door de verschillende fases heen krijgt. Hij beschrijft de processen en inzichten die nodig zijn om mensen op een natuurlijke wijze betrokken te maken. Hoe je weerstand herkent en weerlegt. Hoe je respectvol afscheid neemt als het echt niet werkt.


Book
L.I.V.E. : Leven Is Verwarrend Eenvoudig : de mentale natuurwetten voor een lichter leven
Author:
ISBN: 9789082799903 Year: 2018 Publisher: Business Innovation Group

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit boek gaat je leven niet veranderen, dat ga jezelf doen. De inspiratie en handvatten in dit boek zijn bedoeld om je te prikkelen. Zodanig dat je hoofdrolspeler wordt in je eigen leven en dat leven een stuk lichter kunt maken, als je de mentale natuurwetten (her)ontdekt die voor het grijpen liggen. Haal eruit wat bij jou past en laat de rest links liggen.Wanneer je denkt, dit heb ik weleens vaker gehoord, sta dan even stil bij de vraag 'en wanneer ga ik er eens iets mee doen?' Zo zet je je eigen groeimindset prettig op scherp. Daarnaast word je regelmatig verleid om iets te doen met de aangereikte inspiratie. De gedachtegang hierachter is dat ik geloof dat je alleen iets verandert door het te doen. Doen slaat hier zowel op actie in de geest, anders denken, als op je gedrag, anders handelen. Privé en zakelijk.Bron : http://www.managementboek.nl


Book
Hoe krijg ik ze zover? : draagvlak zonder dwang
Author:
ISBN: 9789047010678 Year: 2017 Publisher: Amsterdam Uitgeverij Business Contact

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

VERWARREND EENVOUDIGJan van Setten vertelt in zijn klassieker Hoe krijg ik ze zover hoe je je medewerkers met glashelder management door de verschillende fases van gedragsverandering heen krijgt. Hoe je mensen op een natuurlijke wijze betrokken maakt. Hoe je weerstand herkent en weerlegt. Hoe je respectvol afscheid neemt als het echt niet werkt.JE LOOPT VOOROPStel, je zit in een belangrijk veranderproces. Als trekker van de gedragsverandering heb je een duidelijke visie en een helder plan voor de toekomst. Je loopt stevig vóór de troepen uit.MAAR WIE VOLGTJe medewerkers wachten af en blijven maar vragen stellen. Je geduld wordt danig op de proef gesteld. Hoe krijg je ze mee?HOU DE AANSLUITINGGedragsverandering is een fragiel proces dat in een aantal natuurlijke fases verloopt. Elke fase heeft tijd nodig en stelt specifieke eisen aan jou als (bege)leider. Als je te snel gaat, verlies je de aansluiting (met onbegrip, cynisme en weerstand tot gevolg); ga je te langzaam, dan mis je kansen. Van Setten koppelt met humor fundamentele inzichten aan herkenbare praktijksituaties. Laat je inspireren om het roer in handen te nemen, op een manier die gewaardeerd wordt door medewerkers, collega's en klanten zelfs door je familie en vrienden.

Keywords

Leiderschap --- Management


Book
Interaction modelling under fuzzy circumstances.
Authors: ---
Year: 1979 Publisher: Delft Planologisch studiecentrum TNO

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Book
Cinematheek bewaarboek : 10 jaar cinematheek in Theater Lantaren/Venster
Authors: --- ---
Year: 2001 Publisher: Rotterdam : Theater Lantaren/Venster,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Listing 1 - 6 of 6
Sort by