Narrow your search

Library

Hogeschool Gent (8)


Resource type

dissertation (8)


Language

Dutch (7)

English (1)


Year
From To Submit

2012 (3)

2011 (2)

2010 (3)

Listing 1 - 8 of 8
Sort by

Dissertation
Het gebruik van online middelen voor leadgeneratie en klantenacquisitie door start-ups.
Authors: --- --- --- ---
Year: 2010 Publisher: Gent : [s.n.],

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit werk geeft een plaatsing van het MKB in Nederland. Het bekijkt hoe start-up bedrijven online klanten en leads kunnen genereren na een verduidelijking van wat leadgeneratie en klantenacquisitie betekent.

Keywords


Dissertation
De mogelijkheden van online contextueel adverteren.
Authors: --- --- --- ---
Year: 2010 Publisher: Gent : [s.n.],

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Deze scriptie bevat uitgebreide informatie i.v.m. online adverteren op zoekmachines en online contextueel adverteren. Vooraf wordt er uitleg gegeven over belangrijke begrippen zoals 'zoekmachine marketing', 'search engine optimisation (SEO)' en 'search engine advertising (SEA)'. De nieuwste trend 're-marketing' wordt hier ook uitgebreid besproken.

Keywords


Dissertation
BaNaBa International Business Management Internship Devonport House 2012 Olympic Games.
Authors: --- --- --- ---
Year: 2011 Publisher: Gent : [s.n.],

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Mijn scriptie handelt over hoe mijn stageplaats Devonport House zich moet voorbereiden op de Olympische Spelen, die volgend jaar plaatsvinden in Londen. Wat zullen de verschuivingen zijn op de hotelmarkt en hun directe omgeving en hoe kunnen ze deze verschuivingen anticiperen én erop inspelen zodat ze een competitief voordeel hebben op hun concurrenten.

Keywords


Dissertation
De marketing van duurzaam toerisme. case: Indonesië.
Authors: --- --- --- ---
Year: 2012 Publisher: Gent : [s.n.],

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Duurzaam toerisme kent de laatste jaren een flinke opmars. In zijn essentie is toerisme belastend voor de mens en zijn omgeving, maar het kan ook zorgen voor een beter behoud van deze aspecten. In deze bachelorproef wordt een poging ondernomen om de marketingaanpak voor duurzaam toerisme duidelijk te omschrijven. Eerst wordt duurzaam toerisme algemeen besproken met onder andere de principes en de voordelen. Daarna volgt het strategische luik met daaronder de positionering en de segmentering. Ten slotte geeft de bachelorproef een kijk op de marketingmix met het product, de prijs, de communicatie en de distributie. Voor het praktische gedeelte worden Indonesië, de touroperator Joker en Via Via Jogja besproken.

Keywords

Indonesië


Dissertation
Web analytics als ondersteunende analysemethode voor de Marketingmix.
Authors: --- --- --- ---
Year: 2010 Publisher: Gent : [s.n.],

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Mijn eindwerk gaat over het belang van Web Analytics voor een (online) onderneming. Hoe men bezoekers van een website kan registreren en nadien de data analyseren. Ik bespreek ook alles in een case. Namelijk voor Boottochten Jan Plezier.

Keywords


Dissertation
Onderzoek naar het ideale online platform voor het verkopen en promoten van minder bekende kunst.
Authors: --- --- --- ---
Year: 2011 Publisher: Gent : [s.n.],

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het betreft een marktonderzoek, waarbij we nagaan hoe het ideale online platform voor het verkopen en promoten van minder bekende kunst eruitziet. Het uiteindelijke doel van de opdrachtgever is om daadwerkelijk een online kunstplatform op te richten.

Keywords


Dissertation
Trendsanalyse in de markt van de kantoormachines.
Authors: --- --- --- ---
Year: 2012 Publisher: Gent : [s.n.],

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Deze bachelorproef is opgesteld vanuit het standpunt van mijn werkstage.Hierbij ben ik begonnen met een korte voorstelling van het bedrijf en de serviceafdeling, waarna ik ook verder het product heb voorgesteld dat ze verdelen. Het volgende punt dat behandeld is, is het verkoopproces. Hoe, wat, waar, wanneer en waarom zou mijn een kantoormachine/MFP(multifunctionele printer) kopen? Hierbij wordt uitgelegd op welke manier men deze aankoop kan doen en wat de voor-en nadelen van deze methodes zijn.Het werk bevat bovendien ook een externe analyse van de markt met hierbij een marktafbakening, concurrentieanalyse, invloed van de macro omgeving (bankproblematiek), etc.Er is ook een SWOT analyse van het bedrijf OSP opgesteld met hierna ook een confrontatiematrix en enkele tips voor de toekomst waarmee ze hun positie op de markt misschien wel zouden kunnen versterken.Verder in het werk bespreek ik ook nog adhv artikels en bronnen enkele evoluties en trends in de markt van de kantoormachines. Hoe is deze geëvolueerd de laatste jaren en wie heeft het voor het zeggen op de markt?Er wordt afgesloten met een algemene conclusie.

Keywords


Dissertation
De marketing van duurzame energie: de cases van België en Chili.
Authors: --- --- --- ---
Year: 2012 Publisher: Gent : [s.n.],

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

België --- Chili

Listing 1 - 8 of 8
Sort by