Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|
Choose an application
Dat er wat moet veranderen aan wat we eten en hoe we dat eten produceren, daarover zijn steeds meer experts het eens. Want de gevolgen van de intensieve veehouderij voor het klimaat en het milieu zijn niet meer te ontkennen. De bio-industrie en dierenwelzijnsorganisaties staan al geruime tijd op gespannen voet met elkaar. En ook de impact van de industriële visserij op onze oceanen wordt steeds duidelijker. Overconsumptie heeft geleid tot een tweede pandemie: obesitas. Deze ontwikkelingen roepen de vraag op: hoe kunnen we onze groeiende wereldbevolking op een gezonde en duurzame manier blijven voeden?The future of food schetst de uitdagingen voor de landbouw, de voedingsindustrie en de retail van dit veelbesproken thema. Maar ook andere aspecten van de toekomst van ons voedsel komen aan bod: hoe evolueert de eetlust van de consument? En welke rol speelt straks de supermarkt nog? Dit boek neemt je mee op een boeiende tocht, van stadslandbouw naar zeeboerderijen, van kweekvleeslaboratoria naar hyper gepersonaliseerd voedingsadvies op basis van artificiële intelligentie. Heb jij al honger naar morgen?Een gids voor professionals in food.Een volledig overzicht van alle trends op het gebied van voeding.Het vorige boek van Jorg Snoeck, The future of shopping, was Managementboek van het Jaar 2018.Bron: www.bol.com
Voedingsindustrie --- Voeding --- Milieufilosofie --- consumentengedrag --- ethiek --- Nutritionary hygiene. Diet --- Food science and technology --- voedingsleer --- Consumentengedrag --- Ethiek --- Landbouwsector --- Boerderij --- Ketenlogistiek --- Supply chain management --- Food habits --- Food supply --- Agronomy
Choose an application
Namen als Selfridges, Le Printemps, Harrods, La Rinascente of De Bijenkorf spreken met hun rijzige gebouwen vol licht tot de verbeelding als centra van weelderige luxe.Ook in het digitale tijdperk blijven deze eerste vormen van moderne retail tot de verbeelding spreken. De uitdagingen voor de toekomst zijn uiteraard groot, maar de kansen zijn des te groter.Dit boek maakt je klaar voor de veranderingen waar warenhuizen voorstaan en toont hoe ze relevant kunnen blijven voor de klant.In gesprekken met internationale investeerders en topmanagers laat het je bovendien binnengluren achter de schermen van deze unieke retailsector.Bron : http://www.standaard.be
Domestic trade --- Marketing --- Consumer behavior --- Distribution strategy --- retailmarketing --- consumentengedrag --- Retail --- Detailhandel --- Retailmarketing --- Warenhuizen --- Sales management --- 658.8 --- innovatie --- Winkelen --- Warenhuis --- Salesmanagement --- Supermarkt --- Winkelbeheer
Choose an application
Choose an application
How can we continue to feed a growing world population in a healthy and sustainable manner? In a fascinating voyage of discovery, this book takes you from urban agriculture to sea farms, from cultured meat to hyper-personalised dietary guidance based on artificial intelligence, and from the hybrid supermarket to new digital platform models.
Choose an application
Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|