Narrow your search
Listing 1 - 7 of 7
Sort by

Book
Identiteit en imago
Author:
ISBN: 9789052617640 9052617643 Year: 2010 Publisher: Den Haag : Academic service,


Book
Handboek corporate communication: geselecteerde artikelen voor het hoger onderwijs: studenteneditie
Author:
ISBN: 901406196X Year: 1999 Publisher: Alphen aan den Rijn Samsom

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Handboek corporate communication
Author:
Year: 1990 Publisher: Deventer : Van Loghum Slaterus,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Book
Handboek corporate communication
Author:
Year: 1990 Publisher: Deventer Van Loghum Slaterus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Book
De alignment-factor : bouwen aan duurzame relaties
Authors: --- ---
ISBN: 9789052619231 9052619239 Year: 2012 Publisher: Den Haag : Academic service,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Om succesvol te kunnen zijn, is iedere organisatie afhankelijk van duurzame relaties, met zowel interne als externe groepen. Zonder financiers, afnemers en medewerkers kun je als organisatie niet overleven. En al die interne en externe stakeholders doen natuurlijk het liefst zaken met organisaties die ze waarderen. Hoe zorg je er nu voor dat jouw organisatie de meeste credits krijgt? De alignment-factor laat aan de hand van vier stappen zien hoe je als communicatieprofessional voor jouw organisatie duurzame relaties opbouwt en ze op langere termijn onderhoudt. Verzamel informatie en zorg dat je goed inzicht krijgt in je reputatie, de publieke opinie, het gedrag van medewerkers, je identiteit en strategische doelen. Kies een marsroute, neem positie en kies een helder doel. Duurzame relaties opbouwen kan op twee manieren: de zachte of de harde, onderhandelend of ... confronterend. Communiceer je marsroute, positie en doelen vervolgens op een aansprekende manier, zodat je het onderhandelen of confronteren ondersteunt. Toon je successen en wees accountable: zorg dat je op het niveau van de raad van bestuur kunt uitleggen wat de effecten zijn van je inspanningen om duurzame relaties tot stand te brengen.

Fame & fortune : how successful companies build winning reputations
Authors: ---
ISBN: 0130937371 9780130937377 9780137144419 0137144415 Year: 2004 Publisher: Upper Saddle River, NJ : FT Prentice Hall,


Book
Reputatiemanagement : hoe succesvolle ondernemingen bouwen aan sterke reputaties
Authors: ---
ISBN: 9789043009119 Year: 2011 Publisher: Amsterdam : Pearson education,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Listing 1 - 7 of 7
Sort by