Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Buitenreclame is niet langer uit het straatbeeld weg te denken. Onderweg van huis naar werk, in de file en op het station. Dagelijks worden we continu geconfronteerd met een grote stroom reclame-uitingen die in een flits passeren. Steeds meer aanbieders vechten met steeds meer verschillende middelen om onze aandacht. Deze ontwikkeling, in combinatie met de vluchtige aard van het medium buitenreclame, maakt de creatieve invulling van buitenreclameposters in toenemende mate belangrijk. Over de succes- en faalfactoren van de inhoud en vormgeving van buitenreclame is op wetenschappelijk gebied en nog relatief weinig bekend. Hoe belangrijk is bijvoorbeeld het gebruik van beelden? Wanneer kun je beter veel of weinig tekst gebruiken? En wat is nu eigenlijk de beste plaats voor het logo? Onderzoek waarin elementen van buitenreclameposters worden gekoppeld aan effectiviteit is tot op heden nauwelijks gedaan. SWOCC brengt hier met de publicatie ‘In een flits herkend?' verandering in.
Reclame --- Buitenreclame. --- SWOCC --- Marketing --- Buitenreclame --- Beeldcommunicatie --- Wetenschappelijk onderzoek --- Affichage --- Effectiviteit --- Reclame-effectiviteit --- #SBIB:309H2811 --- #SBIB:309H250 --- Reclame: bedrijfseconomische aspecten, productie- en distributiestructuren (bedrijfstak, media, mediaplanning) --- Interne en externe communicatie: algemene werken --- Affiche --- Financiewezen --- Natuurwetenschappen --- Onderzoek (wetenschap)
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|