Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|
Choose an application
321.4 --- 367.2 --- 460.4 --- coaching --- gespreksvaardigheden --- grondhoudingen --- hulpverlening --- trainingen --- vraaggestuurde zorg --- Opleiding en beroep --- Personeelsbeleid --- Beroep en opleiding --- cliënt-hulpverlener relatie --- Social welfare methods --- Sociology of social care --- Didactic strategies --- methoden van het sociaal werk
Choose an application
Als je verzorgende, begeleider of hulpverlener bent, is dit een onmisbaar boek in je dagelijkse praktijk. Het gaat over hoe je je nieuwe rol van ondersteuner vorm en inhoud kunt geven. Want jouw positie is de afgelopen jaren behoorlijk veranderd. In het boek vind je tientallen aansprekende praktijksituaties. Dit boek zet jou als ondersteuner centraal, want op jou komt het aan! Er wordt ingegaan op je nieuwe positie, het beschrijft je rol en je taken ten behoeve van cliënten, hun sociaal netwerk, het team, de zorgorganisatie en de samenleving. Cliënten vragen om ondersteuning op maat, niet te veel en niet te weinig. Organisaties vragen om medewerkers die, binnen kaders, zelfstandig werken. Van zorgverlener word je steeds meer de ondersteuner van cliënten. Je ondersteuning is gericht op een maximale kwaliteit van leven van de cliënt. Als je dit boek gelezen hebt weet je hoe je van zorgverlener verandert in ondersteuner en wat dat van jou vraagt, hoe je op een positieve manier om kunt gaan met die veranderingen, hoe je de mensen die je ondersteunt gelukkiger kunt maken en hoe je meer werkplezier en perspectief in je werk bereikt.
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|