Listing 1 - 10 of 12 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
623.454.8 --- 815 Geschiedenis --- 820 Internationale Betrekkingen --- 839 Technologie en infrastructuur --- 872 Massavernietigingswapens --- 881 Afrika --- 881.4 Zuidelijk Afrika --- 882.2 Zuid-Amerika --- 882.3 Midden-Amerika --- 882.4 Noord-Amerika --- 883 Azië --- 883.5 Zuid-Azië --- International relations. Foreign policy --- Polemology --- United States --- United States of America
Choose an application
Choose an application
Choose an application
International relations. Foreign policy --- United States --- 820 Internationale Betrekkingen --- 822.1 Verenigde Naties --- 822.2 Regionale Organisaties --- 822.6 Militaire Bondgenootschappen --- 836 (Multi-)nationale ondernemingen --- 842 Media --- 882.4 Noord-Amerika --- Commercial policy. --- Foreign relations --- Military relations. --- United States of America
Choose an application
Armes nucléaires--Contrôle --- Armes nucléaires--Non-prolifération --- Controle op de kernwapens --- Contrôle des armes nucléaires --- Export of nuclear materials --- Export of nuclear technology --- Export van nucleair materiaal --- Export van nucleaire technologie --- Exportation de matériel nucléaire --- Exportation de technologie nucléaire --- Kernwapens--Controle --- Kernwapens--Non-proliferatie --- Matériel nucléaire--Exportation --- Non-proliferatie [Nucleaire ] --- Non-proliferatie van kernwapens --- Non-prolifération d'armes nucléaires --- Non-prolifération nucléaire --- Nonproliferation [Nuclear ] --- Nucleair materiaal--Export --- Nucleaire grondstoffen--Export --- Nucleaire non-proliferatie --- Nuclear arms control --- Nuclear exports --- Nuclear nonproliferation --- Nuclear proliferation --- Nucleire technologie--Export --- Proliferatie [Nucleaire ] --- Proliferation [Nuclear ] --- Prolifération nucléaire --- Technologie nucléaire--Exportation --- Armes nucléaires --- Contrôle --- 341.67 --- International control of nuclear energy --- Nonproliferation, Nuclear --- Nuclear energy --- Proliferation, Nuclear --- Nuclear-weapon-free zones --- Nuclear weapons control --- Arms control --- Nuclear weapons --- Ontwapening. Beperking ,vermindering van bewapening. Salt akkoorden. ABC akkoorden. Non-proliferatieverdragen. Oorlogspreventie --- International control --- 341.67 Ontwapening. Beperking ,vermindering van bewapening. Salt akkoorden. ABC akkoorden. Non-proliferatieverdragen. Oorlogspreventie --- Armes nucléaires --- Non-prolifération nucléaire --- Contrôle --- INTERNATIONAL RELATIONS --- nuclear non proliferation --- Monograph --- International relations. --- Coexistence --- Foreign affairs --- Foreign policy --- Foreign relations --- Global governance --- Interdependence of nations --- International affairs --- Peaceful coexistence --- World order --- National security --- Sovereignty --- World politics
Choose an application
This work focuses on terrorism and the struggle against it in Europe - on contemporary experiences, threat perceptions and the policies of several European countries, including the effects produced by the 11 September, 2001 attacks in the US.
Political violence --- Terrorism --- Prevention --- Government policy --- Prevention. --- 343.33 --- 323.28 --- -Terrorism --- -Political violence --- -343.33 --- 323.28 Politieke terreur. Geweld in de politiek. Politiek geweld. Terrorisme --- Politieke terreur. Geweld in de politiek. Politiek geweld. Terrorisme --- 343.33 Internationaal terrorisme --- Internationaal terrorisme --- Violence --- Political crimes and offenses --- Acts of terrorism --- Attacks, Terrorist --- Global terrorism --- International terrorism --- Political terrorism --- Terror attacks --- Terrorist acts --- Terrorist attacks --- World terrorism --- Direct action --- Insurgency --- Subversive activities --- Terror --- -Prevention --- Terrorisme --- Politique gouvernementale --- Prévention --- Terrorism - Government policy - Europe. --- Terrorism - Europe - Prevention. --- Political violence - Europe - Prevention.
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Over het nut en de wenselijkheid van een marketing die specifiek gericht is op vrouwen, bestaat discussie. Volgens de auteurs is een vernieuwing van de vrouwenmarketing aangewezen omdat vrouwen de grootste consumenten zijn maar zich niet aangesproken voelen door de bestaande reclame. Die speelt te vaak in op stereotiepen man-vrouwverschillen, die vertaald worden in roze producten en clichébeelden. De marketing loopt achter op de sociale evoluties. De auteurs laten ons aan de hand van tien tips zien hoe je reclame wél aantrekkelijk maakt voor vrouwen. Speciale aandacht wordt gegeven aan het online inspireren van vrouwen, aangezien vrouwen de belangrijkste gebruikers zijn van sociale netwerksites en dergelijke. Ten slotte komen een aantal cases aan bod, zowel mislukkingen als voorbeelden van succesvolle marketing.
Consumer behavior --- Marketing --- Advertising. Public relations --- Computer architecture. Operating systems --- Publicity --- Internet --- Book --- Consumption --- Netherlands
Choose an application
Aparte marketing voor vrouwen, is dat nou nodig ? Eigenlijk niet natuurlijk. Maar als je bedenkt dat vrouwen verantwoordelijk zijn voor minstens 80 procent van de consumentenaankopen én zich vaak niet aangesproken voelen door reclame, dan wordt het een ander verhaal. Vrouwen blijken big spenders te zijn, maar veel merken nemen vrouwen nog steeds niet serieus. Tijd voor verandering ! Veel vrouwen krijgen jeuk van roze producten en hebben helemaal niets met bloemetjes en strikjes. Wie met een open blik naar vrouwen kijkt zal ontdekken dat de stereotiepe beelden van vrouwen als moeder en huisvrouw allang niet meer kloppen. Vrouwen zijn inmiddels massaal aan het werk of aan de studie en vormen samen de grootste business opportunity van dit moment. Dit boek vertelt wat merken moeten weten om wél succesvol te zijn bij vrouwen. Hoe leer je wat voor welke vrouwen belangrijk is en hoe speel je daar op in ? En vooral ook: hoe inspireer je vrouwen online ? Want een belangrijk deel van het leven van vrouwen speelt zich tegenwoordig af op internet en social media. Een ideale plek om vrouwen te bereiken en om met ze in gesprek te gaan. Bron : http://www.awbruna.nl
Vrouw --- Doelgroepenreclame --- Marketing --- Consumentenpsychologie --- Consumentengedrag
Listing 1 - 10 of 12 | << page >> |
Sort by
|