Listing 1 - 10 of 10 |
Sort by
|
Choose an application
Education --- Science --- Geschiedenis van opvoeding en onderwijs --- Philosophy. --- Study and teaching. --- Handboeken en inleidingen. --- 378.4 <492> --- 378.4 <492> Universiteiten--Nederland --- Universiteiten--Nederland --- Science education --- Scientific education --- Normal science --- Philosophy of science --- Philosophy --- Study and teaching
Choose an application
Sociology of cultural policy --- Political parties --- History of civilization --- Netherlands
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Binnen het bewegingsonderwijs gaat ook de digitalisering niet aan de deur voorbij. Het gebruik van tablets, apps, videofeedback en (serious) games, wordt steeds meer gemeengoed. Zeker voor kinderen is de nieuwe technologie van belang, want zij leren er hun bewegingen door aan en geven hiermee ook hun sportidentiteit vorm. In Van tikken naar taggen gaan diverse ervaringsdeskundigen in het bewegingsonderwijs en gaming in op de voor- en nadelen van het gebruik van deze technologische middelen. Met verhalen uit de praktijk en recent wetenschappelijk onderzoek wordt zo scherp mogelijk in beeld gebracht wat de relevante digitale ontwikkelingen zijn, wat er allemaal mogelijk is en wat voor de praktijk de meest relevante vragen zijn.
Bewegingsopvoeding. --- ICT --- Lichamelijke opvoeding. --- Sportonderwijs. --- Onderwijs. --- Computer assisted instruction --- games --- Didactics of sports and games --- bewegingsopvoeding --- digitalisering --- sport op school --- Bewegingsonderwijs ; didactiek --- 372.879.6 --- 681.3*J3 --- 681.3*K8 --- 477.8 --- sport --- bewegingsonderwijs --- Bewegingsopvoeding --- Games --- Lichamelijke opvoeding --- 681.3*K8 Personal computing: games --- Personal computing: games --- 681.3*J3 Life and medical sciences (Computer applications) --- Life and medical sciences (Computer applications) --- 372.879.6 Lichamelijke opvoeding. Didactiek van de lichamelijke opvoeding --(niet-universitair onderwijs) --- Lichamelijke opvoeding. Didactiek van de lichamelijke opvoeding --(niet-universitair onderwijs) --- PXL-Education 2016 --- basisonderwijs --- technologische vernieuwingen --- Bewegingsonderwijs --- Sport --- Digitalisering --- Digitale leermiddelen --- Gamification --- Technologie --- Voeding --- Maatschappij --- Drank --- Gezondheid
Choose an application
680 Sport --- Gentherapie --- Sport --- Gentechnologie --- Topsport --- Erfelijkheidsleer --- Ethiek --- Genetische doping --- Doping --- Godsdienst --- Duurzaamheid --- Filosofie --- Psychologie --- Sociologie --- Man --- Cultuur --- Stadssamenleving --- Technologie --- Voeding --- Maatschappij --- Verpleegkunde --- Drank --- Gezondheid --- Volwassene
Choose an application
The rapid development of digital technologies has opened up new possibilities for how Physical Education is taught. This book offers a comprehensive, practice-oriented and critical exploration of the actual and potential applications of digital technologies in PE. It considers the opportunities that are offered by new technologies and how they may be best implemented to enhance the learning process.
617.19 --- sport --- lichamelijke opvoeding --- opvoeding --- technologie --- PXL-Education 2018 --- onderwijs en onderzoek --- lichaamsbeweging --- sport en spel
Choose an application
"The rapid development of digital technologies has opened up new possibilities for how Physical Education is taught. This book offers a comprehensive, practice-oriented and critical exploration of the actual and potential applications of digital technologies in PE. It considers the opportunities that are offered by new technologies and how they may be best implemented to enhance the learning process. Including contributions from the US, UK, Europe, Canada, and New Zealand, this international collection reflects on how digital innovations are shaping PE pedagogy in theory and practice across the globe. Its chapters identify core pedagogical principles rather than simply discussing passing digital fads and offer practical narratives, case studies and reflections on how PE practitioners can introduce technology into teaching and learning through the use of social media, video gaming, virtual reality simulation, iPads and Wiki platforms. Digital Technology in Physical Education: Global Perspectives is a valuable resource for students, researchers and practitioners of PE looking to integrate digital technology into their work in a way that does justice to the complexity of teaching and learning."--Provided by publisher
Choose an application
Choose an application
De educatieve waarden van sport vormen het thema van het Europese Jaar van Opvoeding door Sport. Als onderdeel van dit project hebben Nederlandse en Belgische onderzoekers 'good practices' uit heel Europa verzameld. Dit zijn voorbeelden uit de praktijk waarin de sport met succes als instrument is aangewend om educatieve doelstellingen te bereiken die het belang van sport zelf overtreffen. Een rijke oogst van deze 'good practices' wordt in dit boek gepresenteerd: auteurs uit 18 verschillende landen beschrijven maar liefst 37 uiterst diverse 'good practices'. Zij gaan niet alleen in op de achtergrond, benadering, ervaringen en resultaten van deze cases, maar geven ook advies aan beleidsmakers die gelijksoortige projecten zouden willen starten. (Bron: covertekst)
Listing 1 - 10 of 10 |
Sort by
|