Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Dit boek geeft een overzichtelijk beeld van hoe de schrijfontwikkeling van kinderen verloopt. Het behandelt o.a. de therorie over schrijfactiviteiten, de leeromgeving, schrijfmethodes, schrijfdidactiek, voorbeeldlessen, lesgeven aan een groep, motorische vaardigheden, schrijf- en hulpmiddelen, leesbaarheid, schrijfproblemen en nog veel meer. Er is aandacht voor het schrijven in zowel de onder-, midden- als bovenbouw van de basisschool. Het herkennen en aanpakken van schrijfproblemen bij kinderen is een belangrijk onderdeel in het boek. Alle hoofdstukken zijn op dezelfde manier opgebouwd. In elk hoofdstuk zijn bovendien voorbeeldlessen opgenomen waarbij de theorie in de praktijk is gebracht. Het boek behandelt o.a. de theorie over schrijfactiviteiten, de leeromgeving, schrijfmethodes, schrijfdidactiek, voorbeeldlessen, lesgeven aan een groep, motorische vaardigheden, schrijf- en hulpmiddelen, leesbaarheid, schrijfproblemen en nog veel meer. (Bron: covertekst)
aanvankelijk schrijven --- schrijfdidactiek --- schrijfproblemen --- schrijven --- 475.24 --- Aanvankelijk schrijven --- Didactiek (Vakdidactiek) --- Linkshandigheid --- Ontluikend schrijven (Voorbereidend schrijven) --- Schrift --- Schrijfmotoriek --- Schrijfvoorwaarden --- Schrijven --- 475.1 --- 475.24 ) * SCHRIJVEN --- schrift (ler) --- schrijfvaardigheid --- 101090.jpg --- Schrijven ; basisonderwijs ; didactiek --- Schrijfvaardigheid --- Schrijfproblemen --- Schrijfstoornissen --- Schrijfstoornis --- Didactics --- Primary education --- Secondary education
Choose an application
Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|