Listing 1 - 7 of 7 |
Sort by
|
Choose an application
Succesvolle interne communicatie bij verandertrajectenInterne communicatie is een van de belangrijkste succesfactoren voor het doen slagen van een veranderingstraject. Maar hoe pak je dat aan ?In dit boek lees je hoe je communicatief een verandering begeleidt binnen een organisatie. Dat kan variëren van een cultuurverandering, het realiseren van een project tot het doorvoeren van een reorganisatie. Met de tips, modellen en checklists kun je direct aan de slag. Dit volledige en compacte boek maakt een heldere vertaalslag van de theorie naar de praktijk.Veranderen. Zo communiceer je dat! is geschreven voor elke communicatie adviseur die binnen een organisatie veranderingen bege leidt. Het is daarnaast ook geschikt voor projectleiders, managers en veranderkundigen.Bron : http://www.adformatie.nl
Interne communicatie. --- interne communicatie --- Organization theory --- Mass communications --- Interne communicatie ; ondernemingen --- Veranderingsmanagement --- Organisatieleer --- Massacommunicatie --- PXL-Business 2015 --- organisatiekunde --- reorganisatie --- #KVHA:Taalkunde --- #KVHA:Interne communicatie --- Interne communicatie --- communicatie --- 005.57 --- verandermanagement --- 366.1 --- veranderingsmanagement --- organisatieleer --- 007 --- Communicatie --- inrichting en organisatie --- Verandering --- Cultuurverandering --- Communicatiestrategieën --- Organisatieveranderingen --- Ondernemingen --- Monograph --- Communicatiestrategie --- Organisatieverandering --- Onderneming --- Overheidsbeleid
Choose an application
Er komt veel kijken bij het werken met een communicatieadviesbureau. Dit boekje helpt u bij het selecteren en beoordelen van een bureau. Het biedt diverse checklisten en tips voor het schrijven van een briefing, het uitschrijven van een bureaucompetitie en het opstellen van een contract. Ook het auteursrecht en de samenwerking met het bureau komt aan bod.
Communicatie --- Communicatie. --- Organisaties. --- communicatiemanagement --- communicatieonderzoek --- advies- en beleidsorganen --- Organization theory --- Mass communications --- #A0408A --- 695 Communicatie --- #KVHA:Communicatie; Nederlands --- #KVHA:Teksttypologie; Nederlands --- #KVHA:Communicatieadviesbureaus --- bedrijfscommunicatie --- communicatie --- auteursrecht --- 366.42 --- 499.4 --- communicatie in organisaties --- 65.012 --- 007 --- Praktijk --- Teamwerk --- Adviesbureaus --- Adviesbureau
Choose an application
Als ondernemer stel je de klant centraal. Een goede communicatie met de klanten is daarbij essentieel. Alles wat je doet en zegt, vormt een beeld bij je klanten en dat beeld bepaalt voor een belangrijk deel of jouw klanten tevreden zijn over jou en over de door jou geleverde diensten en producten.Klantencommunicatie maakt duidelijk hoe je door een zorgvuldige, klantgerichte mondelinge en schriftelijke communicatie een goede indruk achterlaat bij de klanten. In dit praktische boek lees je concreet hoe je dit doet.Bron : http://www.unieboekspectrum.nl
Klantentevredenheid --- Bedrijfscommunicatie --- Zakelijke communicatie --- Verbale communicatie --- Sociale communicatie --- Klantenbinding --- Klantgericht ondernemen --- Schrijven --- Tekst
Choose an application
Wil je succesvoller met groepen werken? Deze uitgave helpt je om snel een rol als facilitator op te pakken. Je krijgt tips hoe je een goede bijeenkomst voorbereidt. Je krijgt modellen aangereikt die onderbouwen waarom je doet wat je doet. En je krijgt een goed gevulde toolkit van 44 werkvormen die je direct kunt inzetten. Dit boek is geschreven voor communicatieadviseurs, HR-managers, organisatieadviseurs, veranderkundigen, projectleiders en leidinggevenden. De uitgave bestaat uit drie delen. In deel 1 vind je algemene informatie over het werken met groepen. Hoe doe je dat? Wat kun je er mee bereiken? Deel 2 gaat in op diverse werkvormen die je kunt inzetten om succesvol met groepen te werken. In deel 3 vind je een overzicht van interessante boeken die je verder helpen. De werkvormen zijn geschikt voor: Kennismaking - Analyseren en keuzes maken - Kennisoverdracht (eenzijdig) - Kennisuitwisseling (tweezijdig) - Kennisuitwisseling (tweezijdig, grote groep) - Kenniscreatie - Brainstormen - Gevoelens delen - Elkaar coachen en adviseren - Energizers - Evaluatie en tot keuzes komen.
Choose an application
Choose an application
Wil je als communicatieadviseur meer met groepen werken ? Deze losbladige uitgave helpt je om morgen al een rol als facilitator op te pakken. Met tips hoe je een goede bijeenkomst voorbereidt. En met modellen die onderbouwen waarom je doet wat je doet. Een uitgave met een waardevolle goed gevulde toolkit van 44 werkvormen die je direct in kunt zetten.Hiermee lever je een concrete bijdrage aan de dialoog in jouw organisatie.Dit boek is geschreven voor communicatieadviseurs omdat zij in hun rol uitstekend in staat zijn om 'mensen mee te nemen'. Ook HR-managers, organisatieadviseurs, veranderkundigen, projectleiders en leidinggevenden zullen veel aan deze uitgave hebben.Bron : http://www.bol.com
Groepsdynamiek --- Communicatie --- Communicatietechniek --- Verandering --- Communicatieve vaardigheden
Choose an application
Crisiscommunicatie --- Casestudy --- Verzekering --- Communicatie --- Interne communicatie
Listing 1 - 7 of 7 |
Sort by
|