Narrow your search
Listing 1 - 7 of 7
Sort by

Book
Veranderen. Zo communiceer je dat! : waardevolle interne communicatie bij verandertrajecten
Author:
ISBN: 9789492196002 949219600X Year: 2015 Publisher: Amsterdam Adfo

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Succesvolle interne communicatie bij verandertrajectenInterne communicatie is een van de belangrijkste succesfactoren voor het doen slagen van een veranderingstraject. Maar hoe pak je dat aan ?In dit boek lees je hoe je communicatief een verandering begeleidt binnen een organisatie. Dat kan variëren van een cultuurverandering, het realiseren van een project tot het doorvoeren van een reorganisatie. Met de tips, modellen en checklists kun je direct aan de slag. Dit volledige en compacte boek maakt een heldere vertaalslag van de theorie naar de praktijk.Veranderen. Zo communiceer je dat! is geschreven voor elke communicatie adviseur die binnen een organisatie veranderingen bege leidt. Het is daarnaast ook geschikt voor projectleiders, managers en veranderkundigen.Bron : http://www.adformatie.nl


Book
Werken met een communicatie-adviesbureau
Author:
ISBN: 9013015301 Year: 2004 Publisher: Deventer Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Er komt veel kijken bij het werken met een communicatieadviesbureau. Dit boekje helpt u bij het selecteren en beoordelen van een bureau. Het biedt diverse checklisten en tips voor het schrijven van een briefing, het uitschrijven van een bureaucompetitie en het opstellen van een contract. Ook het auteursrecht en de samenwerking met het bureau komt aan bod.


Book
Klantencommunicatie : zo krijg je en houd je u tevreden klanten
Author:
ISBN: 9789000306626 Year: 2012 Publisher: Houten Spectrum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Als ondernemer stel je de klant centraal. Een goede communicatie met de klanten is daarbij essentieel. Alles wat je doet en zegt, vormt een beeld bij je klanten en dat beeld bepaalt voor een belangrijk deel of jouw klanten tevreden zijn over jou en over de door jou geleverde diensten en producten.Klantencommunicatie maakt duidelijk hoe je door een zorgvuldige, klantgerichte mondelinge en schriftelijke communicatie een goede indruk achterlaat bij de klanten. In dit praktische boek lees je concreet hoe je dit doet.Bron : http://www.unieboekspectrum.nl


Book
Meer grip op de groep : 44 krachtige werkvormen voor communicatieadviseurs
Author:
Year: 2011 Publisher: Alphen aan den Rijn Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Wil je succesvoller met groepen werken? Deze uitgave helpt je om snel een rol als facilitator op te pakken. Je krijgt tips hoe je een goede bijeenkomst voorbereidt. Je krijgt modellen aangereikt die onderbouwen waarom je doet wat je doet. En je krijgt een goed gevulde toolkit van 44 werkvormen die je direct kunt inzetten. Dit boek is geschreven voor communicatieadviseurs, HR-managers, organisatieadviseurs, veranderkundigen, projectleiders en leidinggevenden. De uitgave bestaat uit drie delen. In deel 1 vind je algemene informatie over het werken met groepen. Hoe doe je dat? Wat kun je er mee bereiken? Deel 2 gaat in op diverse werkvormen die je kunt inzetten om succesvol met groepen te werken. In deel 3 vind je een overzicht van interessante boeken die je verder helpen. De werkvormen zijn geschikt voor: Kennismaking - Analyseren en keuzes maken - Kennisoverdracht (eenzijdig) - Kennisuitwisseling (tweezijdig) - Kennisuitwisseling (tweezijdig, grote groep) - Kenniscreatie - Brainstormen - Gevoelens delen - Elkaar coachen en adviseren - Energizers - Evaluatie en tot keuzes komen.

Keywords

Didactics


Book
Interne communicatie bij veranderingen: van weerstand naar commitment
Author:
ISBN: 9013005721 Year: 2003 Publisher: Deventer Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Meer grip op de groep : 44 krachtige werkvormen voor communicatieadviseurs
Author:
Year: 2011 Publisher: Alphen aan den Rijn Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Wil je als communicatieadviseur meer met groepen werken ? Deze losbladige uitgave helpt je om morgen al een rol als facilitator op te pakken. Met tips hoe je een goede bijeenkomst voorbereidt. En met modellen die onderbouwen waarom je doet wat je doet. Een uitgave met een waardevolle goed gevulde toolkit van 44 werkvormen die je direct in kunt zetten.Hiermee lever je een concrete bijdrage aan de dialoog in jouw organisatie.Dit boek is geschreven voor communicatieadviseurs omdat zij in hun rol uitstekend in staat zijn om 'mensen mee te nemen'. Ook HR-managers, organisatieadviseurs, veranderkundigen, projectleiders en leidinggevenden zullen veel aan deze uitgave hebben.Bron : http://www.bol.com


Book
Crisiscommunicatie bij Interpolis : van crisis naar kans

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Listing 1 - 7 of 7
Sort by