Listing 1 - 7 of 7 |
Sort by
|
Choose an application
verkooptechniek --- promoties --- Advertising. Public relations --- bedrijfswetenschappen --- Distribution strategy --- Social Sciences and Humanities. Communication Studies --- Public Relations --- #KVHB:Marketing --- 659 --- 658.86 --- promotie --- marketing --- 369.1 --- E090255.jpg --- Verkoopbevordering --- Reclame. Public relations --- Distributiestrategie --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- Public Relations.
Choose an application
Drie halen, twee betalen - Check je unieke nummer - Spaar alle plaatjes - Niet goed, geld terug Klantenkaart - ZomerkortingBovenstaande lijst kan veel langer, want actiemarketing omvat een breed scala aan technieken die allemaal gericht zijn op het tijdelijk extra stimuleren van de verkoop. Ze bieden de consument soms verbazingwekkend veel voordeel. De kunst bij actiemarketing is om te weten wat je wilt, te beseffen hoe het slagveld dat je gaat betreden eruitziet en vervolgens te bedenken wat de beste strategie is. Die strategie moet je met ijzeren discipline tot uitvoer brengen met de beste wapens die tot je beschikking staan. In Het complete handboek actiemarketing komen alle facetten van actiemarketing aan bod in een evenwichtige combinatie van praktische ervaringen en theoretische kennis. Van actietechnieken tot actiehandling en van de inzet van social media tot de samenwerking tussen fabrikant en winkelier.Bron : http://www.boekenbank.be
658.8 --- internetmarketing --- online marketing --- promoties --- sociale media --- verkopen --- marketing, verkoop, distributie --- Marketing --- Verkoop --- Verkooptechnieken --- Promotie --- Sales management --- Sociale communicatie --- Internet --- Verkooptechniek --- Salesmanagement --- Financiewezen --- Sport
Choose an application
Interviews --- Methodologie --- Marktonderzoek --- Interview
Choose an application
Choose an application
Organisaties en hun verantwoordelijke managers vertellen ons het liefst hun succesverhalen. Terwijl juist fouten en mislukkingen leerzaam zijn. Business Blunders bevat een vermakelijke bloemlezing van fouten die bedrijven en overheden in binnen- en buitenland hebben gemaakt en nog steeds maken. Van de ondergang van Buckle, de verkoop van bol.com door Bertelsmann tot het mislukken van Sport7 en Talpa. Van beroemde en beruchte mislukkingen tot minder handige reclameslogans. De auteurs leggen op soms pijnlijke wijze bloot welke fouten er zijn gemaakt en laten zien wat we hiervan kunnen leren.
Applied marketing --- reclamecampagnes --- adverteren --- marketing --- Mass communications --- Management --- Marketing --- Casestudies --- Praktijk --- Mismanagement --- Productintroductie --- Casestudy --- Financiewezen
Choose an application
Marketing --- Marketing.
Choose an application
Marketing --- bedrijfswetenschappen --- verkoop --- Manuels scolaires --- Schoolboeken --- woordenboeken --- woordenboeken. --- Woordenboeken.
Listing 1 - 7 of 7 |
Sort by
|