Narrow your search

Library

Arteveldehogeschool (3)

UGent (3)

AP (2)

Hogeschool Gent (2)

KBR (2)

KU Leuven (1)

Thomas More Mechelen (1)

UAntwerpen (1)

UCLL (1)

UHasselt (1)


Resource type

book (7)


Language

Dutch (5)

Undetermined (2)


Year
From To Submit

2011 (1)

2010 (1)

1995 (1)

1994 (1)

1993 (1)

More...
Listing 1 - 7 of 7
Sort by

Book
Effectieve promoties.
Author:
ISBN: 9026721064 Year: 1995 Publisher: Deventer Kluwer


Book
Het complete handboek actiemarketing : over het opzetten en uitvoeren van promotionele acties
Author:
ISBN: 9789043023443 Year: 2011 Publisher: Amsterdam Pearson Education

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Drie halen, twee betalen - Check je unieke nummer - Spaar alle plaatjes - Niet goed, geld terug Klantenkaart - ZomerkortingBovenstaande lijst kan veel langer, want actiemarketing omvat een breed scala aan technieken die allemaal gericht zijn op het tijdelijk extra stimuleren van de verkoop. Ze bieden de consument soms verbazingwekkend veel voordeel. De kunst bij actiemarketing is om te weten wat je wilt, te beseffen hoe het slagveld dat je gaat betreden eruitziet en vervolgens te bedenken wat de beste strategie is. Die strategie moet je met ijzeren discipline tot uitvoer brengen met de beste wapens die tot je beschikking staan. In Het complete handboek actiemarketing komen alle facetten van actiemarketing aan bod in een evenwichtige combinatie van praktische ervaringen en theoretische kennis. Van actietechnieken tot actiehandling en van de inzet van social media tot de samenwerking tussen fabrikant en winkelier.Bron : http://www.boekenbank.be


Book
Interviewen voor markt- en opinie-onderzoek : theoriestof voor het NVvM-examen interviewer
Author:
ISBN: 9020724568 Year: 1993 Publisher: Houten Stenfert Kroese

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Verkoopbevordering door verkoopacties.
Author:
ISBN: 9026720262 Year: 1994 Publisher: Deventer : Kluwer Bedrijfswetenschappen,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Book
Business blunders : meer dan 150 marketingmissers en managementbloopers
Authors: --- ---
ISBN: 9789043019446 Year: 2010 Publisher: Amsterdam Pearson Education

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Organisaties en hun verantwoordelijke managers vertellen ons het liefst hun succesverhalen. Terwijl juist fouten en mislukkingen leerzaam zijn. Business Blunders bevat een vermakelijke bloemlezing van fouten die bedrijven en overheden in binnen- en buitenland hebben gemaakt en nog steeds maken. Van de ondergang van Buckle, de verkoop van bol.com door Bertelsmann tot het mislukken van Sport7 en Talpa. Van beroemde en beruchte mislukkingen tot minder handige reclameslogans. 

De auteurs leggen op soms pijnlijke wijze bloot welke fouten er zijn gemaakt en laten zien wat we hiervan kunnen leren.



Book
Marketing
Authors: --- ---
ISBN: 9020710540 Year: 1982 Publisher: Leiden : Stenfert Kroese,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Marketing --- Marketing.


Book
Marketing begrippenboek : samengesteld aan de hand van het Leerplan NIMA-A van het Nederlands Instituut voor Marketing, bestemd voor onderwijs en praktijk (omvattende ruim 1300 begrippen)
Authors: --- ---
ISBN: 9020710559 Year: 1983 Publisher: Leiden ; Antwerpen : Stenfert Kroese,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Listing 1 - 7 of 7
Sort by