Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|
Choose an application
Dit eindwerk is opgebouwd uit drie verschillende delen. In het eerste deel stellen wij ons stagebedrijf, Siemens Atea, voor. In het eerste hoofdstuk wordt Siemens Atea gesitueerd in de hele Siemens Groep, die zelf ook kort wordt toegelicht. In het tweede hoofdstuk van dit onderdeel wordt de afdeling Market Intelligence, waar wij stage liepen binnen Siemens Atea, onder de loep genomen. Het tweede deel geeft een beeld van de ondernomen stappen tijdens het marktonderzoeksproces. Hoofdstuk één bespreekt de plaats van marketing en vooral van marktonderzoek binnen de onderneming. In hoofdstuk twee worden de definitie, het domein en de indeling van marktonderzoek van naderbij bekeken. Het derde hoofdstuk beschrijft kort het te volgen onderzoeksproces, waarvan elke stap op zijn beurt wordt uitgewerkt in de hierna volgende hoofdstukken. De doelstelling van onze opdracht en de informatie die we wilden bekomen aan de hand van dit marktonderzoek, worden in hoofdstuk vier kernachtig besproken. De v
Choose an application
Choose an application
Droits de l'homme --- Femmes --- Mensenrechten --- Vrouwen --- Law --- Islam --- Social problems --- Human rights --- Social policy --- Sociology of the family. Sociology of sexuality --- Nigeria --- Violence --- Adultery --- Legislation --- Book --- Activism
Choose an application
In Blend vertelt Ann Van Elsen over haar ervaring rond scheiden en nieuw samengestelde gezinnen. Ann ging zelf twee keer door een scheidingsproces: een keer als kind, en keer als vrouw. De periode na een scheiding is een helse tijd, dat was ook voor Ann zo. Maar ze vond opnieuw geluk en liefde en is blij met haar warme nest voor haar kinderen en pluszoon. Ann vertelt haar verhaal en hoopt hiermee mensen in gelijkaardige situaties een hart onder de riem te steken. Schoon scheiden, single mama zijn, een nieuwe liefde toelaten, nog een kind... het zijn allemaal uitdagingen waar je als gescheiden (plus)ouder mee te maken krijgt. In Blend lees je treffende tips en herkenbare getuigenissen. Niet alleen volwassenen maar ook enkele jongeren vertellen hoe zij deze ervaring beleefd hebben.
Choose an application
- Dertien topauteurs over crisiscommunicatie in hun sectoren- Waar je ook actief bent: in een bedrijf, een organisatie of vereniging: niemand kan nog buiten de contacten met de pers om. In de contacten met de media wordt je reputatie immers gemaakt of gekraakt.- In de vuurlinie geeft concrete tips en aanwijzingen over hoe je het beste kunt omgaan met de pers.- Ieder hoofdstuk is geschreven door een goedgeplaatste autoriteit binnen zijn of haar domein: zo schrijft Peter Frans Anthonissen over de woordvoerders, Patrick Lefevere over de wielersport, Ann Van elsen over de missverkiezingen, Frank Thevissen over politici, Pascal Paepen over de beursadviseurs, Marina De Moerlooze over de banken, Marc Descheemaecker over de overheidsondernemingen, Michel Vandenbosch over de dierenrechtenactivisten, Chris Van Roey over de reclamewereld, Leo Neels over de farmasector...- Onmisbaar voor wie de eigen organisatie een betere reputatie en een sterker imago wil bezorgen
Communicatie. --- Communicatiemanagement. --- Media --- Ondernemingen en media. --- Pers. --- Vlaanderen. --- Journalism --- perswetenschappen --- General ethics --- perscontacten --- journalistiek --- mediagebruik --- HF 5718 Business communication -- General works --- Communication --- Mass Media --- Public relations --- Mediarelaties --- Woordvoerders --- Externe communicatie --- #SBIB:309H1025 --- #SBIB:309H252 --- 695.1 Public relations --- AA / International- internationaal --- 321.97 --- 173 --- 658.315 --- 384.6 --- 070.11 --- 007 communicatie --- 654 media --- 366.42 --- communicatiemanagement --- communicatie --- media --- Massamedia (media) --- Pers --- 173 Gezinsethiek. Huwelijk. Vrije liefde --- Gezinsethiek. Huwelijk. Vrije liefde --- 070.11 Journalistieke ethiek--z.o. {316.774.16:070} --- Journalistieke ethiek--z.o. {316.774.16:070} --- Mediaboodschappen met een informatieve functie --- Externe communicatie (incl. public relations) --- Openbare mening. --- Ethiek van de verschillende beroepen. Plichtenleer. Deontologie. --- Communicatie binnen het bedrijf. Bedrijfskrant. --- Openbare mening --- Ethiek van de verschillende beroepen. Plichtenleer. Deontologie --- Communicatie binnen het bedrijf. Bedrijfskrant --- Mediarelatie --- Woordvoerder
Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|